volvo264 Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 halloen.. har litt problemer med slangane til insprøytningen slangene.. dei fire slangane som går til kvar sylinder er okey, men dei tre andre slangane veit eg ikkje kordan dei skal vere plassert. de er dei slangane som går til kaldstarten og to stk til ein slang regulator av ett kvart, litt usikker på hva de er.. lurte også på om nåken har ein bensinpumpe rele til B23E som styrer bensin pumpa under bilen, den ligge plassert under rattstamma i bilen.. eller muligen hvor eg kan få kjøpt ein ny Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 halloen..har litt problemer med slangane til insprøytningen slangene.. dei fire slangane som går til kvar sylinder er okey, men dei tre andre slangane veit eg ikkje kordan dei skal vere plassert. de er dei slangane som går til kaldstarten og to stk til ein slang regulator av ett kvart, litt usikker på hva de er.. lurte også på om nåken har ein bensinpumpe rele til B23E som styrer bensin pumpa under bilen, den ligge plassert under rattstamma i bilen.. eller muligen hvor eg kan få kjøpt ein ny Det er Bosch CI system på den? Hvis ingen andre har, så kan jeg scanne og sende deg det etterpå. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 jau godt mulig der er den. litt usikker, men ser det sikkert når eg ser bilde.. hadde våre supert om du hadde kunna scanna bilder :) om du har bilder av B21ET kobling også hadde de vert enda supert =) takker so mykje Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Du har pm ;) Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Har du prøvd å sende meg pm? Nå er innboksen ryddet og tømt... Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 en slange går jo til kaldstartdysa.. å de to andre går antageli til trykkregulatoren..;) har bilde av hele innsprut-delen/slangene *har skrudd ut min* jeg kan sende bilde hvis det er ønskelig Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 en slange går jo til kaldstartdysa.. å de to andre går antageli til trykkregulatoren..;) har bilde av hele innsprut-delen/slangene *har skrudd ut min* jeg kan sende bilde hvis det er ønskelig jau de hadde våre supert..alt hjelper=) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg