Gå til innhold

endelig fikk jeg den:D

Ranger emnet


dinge

Anbefalte innlegg

nei faen heller. da blir det vel til jeg beholder bilen for meg selv da! på grunn av at kjøper måtte trekke seg på grunn av no familie greier. men det gjør egentlig ikke meg NOEN ting:) da blir det ut og skru med en gang.hehe

 

 

det som skal gjøres nå er å røske ut interiør og se etter rust.

 

og en ting som plutselig har skjedd med bilen nå. motoren har begynt og gå litt ujevt.vet ikke hva det er.har bare rukket og pussa pluggene på den! det kommer litt røyg ut bak ved grenrøret,like bak der.

kan det være topp-pakning som er gåen?

eller bare ikke tett imellom grenrøret og motor?

 

kom med forslag til hva det kan være!;)

 

Ja behold kjerra! Noe mods som er gjort på motoren da eller?

1984 VW Golf 1 8VT prosjekt

1987 VW Golf 2 Syncro

1987 DODGE RAM 350LE

x 1996 Audi A4 20V

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja behold kjerra! Noe mods som er gjort på motoren da eller?

 

jepp:D har drevet på ute til klokken halv fire nå! har pussa litt rust og røska ut interiøret. kommer bilder!:)

 

motoren er original så vidt jeg vet utenom k&n filter og sveisrør fra grenrør. vurderer og selge motoren og slenge inn en 16 jeg har stående fra en annen bil jeg kjøpte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp:D har drevet på ute til klokken halv fire nå! har pussa litt rust og røska ut interiøret. kommer bilder!:)

 

motoren er original så vidt jeg vet utenom k&n filter og sveisrør fra grenrør. vurderer og selge motoren og slenge inn en 16 jeg har stående fra en annen bil jeg kjøpte.

åhhh...

grenrør? skikkli greier altså?

intressert i å selge da? jeg må få ut mer eksos..:D

1984 VW Golf 1 8VT prosjekt

1987 VW Golf 2 Syncro

1987 DODGE RAM 350LE

x 1996 Audi A4 20V

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhhh...

grenrør? skikkli greier altså?

intressert i å selge da? jeg må få ut mer eksos..:D

å nei du!hehe,det er orginalt grenrør. heter ikke originale eksos-manifoild(el hvordan det skrives) grenrør og?

 

skulle hatt et sånt grenrør selv,men vet ikke om jeg gidder det så lenge jeg skal bytte til 16v!

 

sitter vel en 125-130gamp der tenker jeg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke noe jeg...

ja trenger litt finjustering av tenning nå,så er bilen klar til Vw-Audi treff på Rudskogen til helga....Detta blir saaaker..

Skal bli artig å få testa den på bane...

ja vel:)hørtes gøy ut:D mange gamper sitter det i din!?

og hva har du gjort med motoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vel:)hørtes gøy ut:D mange gamper sitter det i din!?

og hva har du gjort med motoren?

Joda...tror det blir en konge weekend...Har aldri vært med på vw-audi treff før så..blir litt lettere å komme til på bana enn hos Gatebil f.eks...;)

Forøvrig så sitter det en 280/276 graders trimkam i den, den skal gi omtrent 10-14 hk har jeg fått oppgitt av forhandler...For å få litt mer suppe, har jeg også satt på et gass spjeld fra en audi femmer,tilpasset/filet så til innsuget i forhold til spjeldet...Tipper sånn ca rundt 130 hk i den nå, kanskje litt mer...Hadde vært moro å fått benka den også da...

Sjekk i tråden min,ligger litt info om hva jeg har gjort med den :D

1984 VW Golf 1 8VT prosjekt

1987 VW Golf 2 Syncro

1987 DODGE RAM 350LE

x 1996 Audi A4 20V

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda...tror det blir en konge weekend...Har aldri vært med på vw-audi treff før så..blir litt lettere å komme til på bana enn hos Gatebil f.eks...;)

Forøvrig så sitter det en 280/276 graders trimkam i den, den skal gi omtrent 10-14 hk har jeg fått oppgitt av forhandler...For å få litt mer suppe, har jeg også satt på et gass spjeld fra en audi femmer,tilpasset/filet så til innsuget i forhold til spjeldet...Tipper sånn ca rundt 130 hk i den nå, kanskje litt mer...Hadde vært moro å fått benka den også da...

tøft!

hvilke motor er det du har da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp:D har drevet på ute til klokken halv fire nå! har pussa litt rust og røska ut interiøret. kommer bilder!:)

 

motoren er original så vidt jeg vet utenom k&n filter og sveisrør fra grenrør. vurderer og selge motoren og slenge inn en 16 jeg har stående fra en annen bil jeg kjøpte.

Si fra hvis du ikke skal bruke 16V'en, og skal selge den komplett med drivaksler, girkasse og gjerne ledningsnett :D

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår