Gå til innhold

Gatebil våler 2 Hvem kommer?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg pluss noen kammerater kommer fra hønefoss med festbilen vår!!! :) :) :)

Den bilen der har fått gjennomgå. Hvor mange år har den vært russebil i hønefoss? Husker når jeg var russ så var det noen som dansa oppe på taket over sjåføren så sparkelen mellom påbygget og resten spruta ;)

 

Blir nok til at noen av oss tar en tur oppover også, men ingen jeg kjenner skal ut på banen.

 

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dem tar seg lit stor frihet når det gjelder prisen. Jeg husker tilbake da det nest ikke kom noe på gatebil i 2000 og sånt da var det mye hyggeliger priser(250 får å komme inn helle perioden) og det koste ikke noe og overnatte.

Synes dem er lit slemt å be som mye, for at vi skal kunne se på og overnatte.

De skule jo nesten være glade for at det kommer så mange og blitt så stor som det har. var ikke mange som kom på gatebil når det nettopp hadde starta.

(jeg sier dett også forde jeg er fattig student for tiden)

 

Priser:

treff:

Inngang kr. 150,- pr. dag.

Helgebillett (på fredag selges kun helgebilett) kr. 400,-

Parkering kr. 50,- pr. dag.

Bil på treff. kr. 150,- for hele perioden.

Kjøring på bane kr. 350,- pr dag.

Barn under 12 år gratis i følge med voksne.

 

Overnatting:

Camping fra Tor kr. 300,- pr. pers.

Camping fra Fre kr 200,- pr. pers.

Camping fra Lør kr 100,- pr. pers.

 

Campingbil/vogn:

kr 150,- (for hele perioden)

 

Telt/bil:

100,- (for hele perioden)

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen der har fått gjennomgå. Hvor mange år har den vært russebil i hønefoss? Husker når jeg var russ så var det noen som dansa oppe på taket over sjåføren så sparkelen mellom påbygget og resten spruta ;)

 

Blir nok til at noen av oss tar en tur oppover også, men ingen jeg kjenner skal ut på banen.

 

Hilsen Trond

 

vært noen år ja men den er faktisk overraskende bra teknisk. har hatt den ca 1 år og brukt den på div treff uten problemer av noe slag. men det kuleste med bilen er vel historien!!!!!

 

BARE SE HER

Passat tdi 100tq camaro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kommer med kamera jeg også, tar toget til Elverum, lurer på hvordan jeg kommer meg til Vålerbanen... Noen som kan gi meg skyss fra Elverum stasjon eller? Hvis det er i "en ok" gang avstand fra stasjonen skal det gå bra, men hvis ikke tar det tid assa! Kunne noen gitt meg skyss fra Asker hadde det vært supert, deler av reisekostnader vil da bli betalt av meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med kamera jeg også, tar toget til Elverum, lurer på hvordan jeg kommer meg til Vålerbanen... Noen som kan gi meg skyss fra Elverum stasjon eller? Hvis det er i "en ok" gang avstand fra stasjonen skal det gå bra, men hvis ikke tar det tid assa! Kunne noen gitt meg skyss fra Asker hadde det vært supert, deler av reisekostnader vil da bli betalt av meg...

 

Det er mer enn "gangavstand" fra Elverum til Vålerbana. Tar vel ca. 8-10 min. med bil hvis man holder fartsgrensa. Kanskje et par timer til fots...

-sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med SnoStorm her altså.Er greit med 150 kr for og komme inn en dag,men alt det med parkering og overnatting bør de skjerpe seg på!Er rett og slett frekt og ta opp til 450 kr for og ligge på et jorde med 15 overfylte utedasser og 10 "dusjer" på 8-10 000 mann.Har nesten passert birkebeiner-tilstander der de omtrent står og krever inn en hundrings for at du skal få dusje etter at du har sliti deg ut i 4 timer!Nei,skjerpings!Dette begynner og bli for mye butikk!!Er helt enig i at produktet er bra,men det går jo grenser. (og nei,jeg er ikke student,eller fjortis som lever på ukepenger fra mamma)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 80 sone mellom elverum og Våler med en del 50 og 60.. Og det fordelt på 3mil. Klarer du det på 8-10 min. Tja, da holder du ikke fartsgrensene..hehe

Bare så det er sagt blir det vel stor kontroll i år som i fjor. Med teknisk og farstmålinger. Så pass på!

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår