Sea_West Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Off tåpikk warning: No Limit: Hva heter hun på bildet i avataren din?:D Hihi, tenkte spørre om nøyaktig det samme jeg også. Planer om http://www.google.com -> bilder -> "skriv inn navn" du også?;) Håper på ett raskt svar. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Selve vingen står riktig vei, men sidestykkene står feil... Ser det ut som iallfall... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Uff, chrome felger hører ikke hjemme på civic... Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hihi, tenkte spørre om nøyaktig det samme jeg også.Planer om http://www.google.com -> bilder -> "skriv inn navn" du også?;) Håper på ett raskt svar. Foretrekker Altavista jeg da:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hahaha,egentlig ingenting,men kanskje "barbie ken" ble lei seg pga. ken stemmpelet,så derfor tok jeg en hyggelig tone. Hvis jeg hadde møtt han utpå byn ville jeg spurt "Hvor er barbie?" lol :D:D:D:D ...og han hadde spurt deg; "hvordan i helvete kom du inn på utestedet, du er jo såvidt konfirmert..." Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Trokke han er det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Etter det jeg har skjønt så er det bare civic HB Lsi som har 90 hk. Sedan/coupe har 101hk .... correct me if I`m wrong. :) Det er nok 90 hk på sedan / coupe også... Har fått dette inn med teskje fra en honda entusiast.. Kanskje han tar feil :) hehe som jeg har fått med meg har Lsi og DXi akkuratt samme motorene.. hvertfall 5 gen. civic. Bare utsyr som skiller mellom lsi og dxi (lsi har bedre utstyr) correct ME if i'm wrong... hehe :) EDIT: her er noen eksempler.. en lsi sedan og en dxi sedan... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=708383 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=702408 Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Det er nok 90 hk på sedan / coupe også... Har fått dette inn med teskje fra en honda entusiast.. Kanskje han tar feil :) hehe som jeg har fått med meg har Lsi og DXi akkuratt samme motorene.. hvertfall 5 gen. civic. Bare utsyr som skiller mellom lsi og dxi (lsi har bedre utstyr) correct ME if i'm wrong... hehe :) EDIT: her er noen eksempler.. en lsi sedan og en dxi sedan... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=708383 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=702408 ahh..oki.. man lærer så lenge man lever. :) Off tåpikk warning: No Limit: Hva heter hun på bildet i avataren din? Vida guerra er det hun heter. :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Vida guerra er det hun heter. :titties: Muchos gracias sombrero :D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamHonda Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Etter det jeg har skjønt så er det bare civic HB Lsi som har 90 hk. Sedan/coupe har 101hk .... correct me if I`m wrong. :) du tar feil. Coupe LSi har 101hk. sedan og hb LSi har 90hk. så hans coupe har ENTEN 1.5 på 101hk eller 1.6 på 125hk om ikke motor swap har skjedd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 du tar feil. Coupe LSi har 101hk. sedan og hb LSi har 90hk. så hans coupe har ENTEN 1.5 på 101hk eller 1.6 på 125hk om ikke motor swap har skjedd. Takk for at det ble klart:) Visste ikke helt det med coupe'n Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Så lenge det er trommelbremser bak er det vel 90hk utgaven... Er vel skiver på bilene med d16z6... Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Så lenge det er trommelbremser bak er det vel 90hk utgaven... Er vel skiver på bilene med d16z6... Er tromler på både 1.5 og 1.6 utgavene av 92-95 coupe gitt... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Kom over denne civicen her på streetmeet'et som var på biltema i skien i helga... noe sier meg at vinga er montert helt feil? I og med at bilen har drift på feil hjulpar regner jeg det som en selvfølge at eieren monterer spoileren feil vei. Og kanskje er han en jævel til å rygge. Med 200HK og feilhjulstrekk på en så liten bil, kan nok en stabiliserende spoiler være svært så nyttig ved griserygging. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 I og med at bilen har drift på feil hjulpar regner jeg det som en selvfølge at eieren monterer spoileren feil vei. Og kanskje er han en jævel til å rygge. Med 200HK og feilhjulstrekk på en så liten bil, kan nok en stabiliserende spoiler være svært så nyttig ved griserygging. Å så morro "feilhjulstrekk" synes den vitsen begynner å bli utgammal. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg