Gå til innhold

Trans Am

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fant ut hva jeg måtte gjøre. Må under bilen mellom radiatoren og løsne festet til panseråpnern! Problemet er jo at jeg må gjøre det hver eneste gang. tror jeg bare gjør det denne gangen for å feste kablene og drar den ned på en bukk så jeg kan fikse det orntli!;)

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Da var det fikset!

 

Har kjøpt inn masse deler nå i det siste. regner med at bilen blir lakkert iløpet av november/desember måned

 

 

Tøft det flere her som restaurerer trans aml!! Bra det ikke bare er meg som sliter med det.... hehehe..

Går alt etter planen skal jeg lakke i høst en gang jeg også...cheers

Må bare få tak i de siste delene til ombyggingen. (Fra 75 til 77)

 

Er det forresten noen som trenger en 75 mod front med litt arbeid på, eller 75 mod bakfanger eller evt panser, er det bare og melde seg. Selges til symbolske summer så jeg kan bli kvitt det når jeg er ferdig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft det flere her som restaurerer trans aml!! Bra det ikke bare er meg som sliter med det.... hehehe..

Går alt etter planen skal jeg lakke i høst en gang jeg også...cheers

Må bare få tak i de siste delene til ombyggingen. (Fra 75 til 77)

 

Er det forresten noen som trenger en 75 mod front med litt arbeid på, eller 75 mod bakfanger eller evt panser, er det bare og melde seg. Selges til symbolske summer så jeg kan bli kvitt det når jeg er ferdig....

 

Jeez...du bygger om feil vei! :)

 

Syns Trans Am'ene med de runde lyktene er de peneste...men bra smaken er som baken, delt...ellers hadde alt sett likt ut..

So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2?

 

"Why is it a pair of panties but just one bra?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft det flere her som restaurerer trans aml!! Bra det ikke bare er meg som sliter med det.... hehehe..

Går alt etter planen skal jeg lakke i høst en gang jeg også...cheers

Må bare få tak i de siste delene til ombyggingen. (Fra 75 til 77)

 

 

 

Kanon!!!

 

Skal lage prosjekt tråd så fort jeg får alle delene i hus. Baklykter kom inn i går! nå mangler jeg kun: Skjørtekanter (funnet selger), ram air panser, sideskjerm foran, front, hekk og vinge.

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

77 Trans am, har bestandig vært min drømmebil.

Har hatt mye rare amerikanere, men ennå har jeg ikke eid en 77 trans am.

Hadde en Firebird. 80 mod. Klin strøken.LS registrert, som jeg kjøpte fra AB cars for mange år siden,Den gang var jeg også mye å handlet hos Lasses bil.

En kompis jobbet der som selger, å jeg var stadig innom å kikket på mye av det fine som stod der, Å så lett som det var å få lån, ja så kom jeg rett som det var hjem med en "ny Amcar " Etter en stund fikk jeg lyst på en annen hos Lasse`s, så da tok han bare den gamle i innbytte å vips hadde jeg en litt råere bil for hver gang :)

Men uansett, her er noen bilder at trans am`s som stod hos Lasses den gangen, som jeg var så nære på å kjøpe... Nydelige biler .

 

transam12.jpg

 

transam13.jpg

 

transam14.jpg

 

transam16.jpg

 

transam17.jpg

 

transam18.jpg

 

transam19.jpg

 

Bilen under var helt nydelig, Skikkelig "Bandit" og sort skinn interiør.(eller tror det faktisk var sort velur interiør..i denne bilen :

 

transam110.jpg

 

Bildet under er fra da kompisen min startet "Kambo Autoshop" for mange år siden. ( Moss ) Her stod også en nydelig T.A :

 

transam11.jpg

Innerst i lokalet stod også Dreammachine2 som han eide den gang.

 

dream21.jpg

 

(beklager mye bilder, men litt morsomt å dele med dere som har samme interesse :) )

57 Belvedere (Christine)Solgt

70 Dodge charger Solgt

http://WWW.mb190klubb.com

http://www.svensenfoto.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

transam12.jpg

 

DEN der var skremmende lik min gamle trans-am. Ikkesant Mr.TransAm? :D

Men min var kjøpt fra gjerstad. Lurer på hvor den befinner seg nå.. Og hvilken stand den er i. Damn jeg savner den.

Men måtte uansett hatt en veteran nå istedenfor 77 modell. Hmm.. lurer fortsatt litt på om staten har tenkt å kutte ut 30 års regelen for 77

- og nyere biler.

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår