Gå til innhold

Trans Am

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mener bestemt det er en spak (på førersiden av bilen) i grillen. På en 71 modell jeg hadde satt den i øverste del av grillen mens på den jeg har nå sitter det et t stykke i en vaier i nedre halvdel av fronten.

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takker for svar alle sammen :bok

Må studere litt nærmere på hvor panseret åpnes på 77/78 mod.

På min åpnes den også i fronten like med støtfangeren. Men fronten som

er litt nyere ser da så mye mer kompakt ut (ingen hull til panseråpner

som synes der mener jeg...) :pray

Om det skulle bli vanskelig å finne ut.. kan man vel altids bygge noe selv også... :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Hey :)

Som dere kan se på bildene mine, stikker panserwiren med håndtak ut under fangern. Jeg glemte å "putte" den inn over forstillinga før jeg tok bildet :)

Tror det er originalt sånn.. men var av og til no jeevla hærk å få åpna.. Rykke og dra og snu og.. Først åpnes det littegrann, løft opp, så tok jeg panseret littegrann ned igjen, og dro en gang til så kan man løfte panseret. Hehe.

badboy_v001_pic018w.jpg

 

Og vips.. der sitter en 6,6 liters go'sak. Litt flekkete men pytt..

http://cyberdel.zf.no/images/badboy_v001_pic013w.jpg

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken farge jeg skal ha?? Min skal i så fall bli svart med gull-ørn. Blir "Smokey and the bandit" opp av dage. Det eneste som ikke blir likt i forhold til filmen er manglende t-tak pluss at min har skjermbreddere bak (kjører med 305/50/15 dekk bak!!)onfiredevi

 

 

har du bilde?? det der må jeg se! hehe (vet ikke om jeg er så fan av skjermbreddere på den bilen men.. kan jo hende det ser bra ut.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får jeg lagt ut bilde her da!!?? Har prøvd, men ikke skjønt helt hvordan jeg gjør det!! :wonder

Egentlig ikke så stor fan av de skjermbredderne jeg heller, men må skifte hele bakskjermen hvis jeg skal ha de bort... så de blir der!! Håper de blir mer passende når jeg får på fronten fra 77 med orginale skjermbreddere og den spoileren under!! :afro

Fikk foresten festebrakettene til fronten fra USA i går... da var det rene juleaften her... hehehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff blir lei meg rett og slett mens jeg leser om dere andre som fortsatt har trans am.. hehe. Er så utrolig mye glede en sånn bil gir i forhold til den typiske ungdomsbilen. Nå har jeg jo en tøff Manta prosjekt men det blir aldri det samme.. må være amerikansk V8 på minst 5 liter før det blir SKIKKELIG morro. Med gjeld opp etter ørene er det et langsiktig ønske.. :jail

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygde en bmw e-34 for 2 år siden!! Plukken den helt ned og lakket den, samt satte i en 3,5 liter sekser!! Går bra og brummer godt den..... men amcar er noe helt for seg selv da!! Blir en helt annen følelse!! Kjøp en trans am i USA da vel.. nå er jo kursen så gunstig også!! Dollaren har ikke vært så lav siden 1970 tallet!!

(NB... har bmw'en som bruksbil fortsatt da....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår