Gå til innhold

Trans Am

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det vil aldri nytte å selge en Manta for å tjene inn penger til en Trans-Am. Jeg vil hvertfall gi 60-70.000 kr for en Trans-Am.. Alt under er i noe dårlig stand.. og da er det gjerne mye mer skjulte feil en det man ser med en gang. Har kjøpt dritt så mange ganger at nå tør jeg ikke å selge Manta'n.. hehe. Manta'n er et prosjekt som ikke koster så mye og er jo veteran snart, så er det en morrobil. Vente til jeg får meg bedre inntekt før jeg romler med brannfugl på veien .. :)

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Til de her inne som er int:

 

Jeg har 3 Tredje generasjons T/A, 2 77/78 T/Aer og flere tredje generasjons camaroer som skal demonteres i canada nå. Hvis dere er interessert kan deler pelles!

 

 

Skal du ha flere runder hvor du tar inn bildeler??

Hvor mye skal du evt ha for skjermbredder til 77 mod forran pluss den spoileren (en plate under fronten med spoiler)???

Trenger vel noen svarte skinnseter, dashbord, midkonsoll og tak-trekk også etter hvert :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, Er det noen her som har fått trans amen på veien i år da?

 

Jeg har ENDELIG fått kablene jeg trengte. Må innom clas olson å kjøpe tang for å fikse de. gleder meg til jeg kommer hjem for å si det slik!

 

Men panseret mitt vil ikke åpnes. Virker som kabelen ikke er der. Er det noen som har et triks på å åpne panser uten spaken i kupeen?

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men panseret mitt vil ikke åpnes. Virker som kabelen ikke er der. Er det noen som har et triks på å åpne panser uten spaken i kupeen?

 

Da trenger du to lange armer, 13mm pipe og liten skralle, du rekker de to boltene

som panserlåsen er festa i mellom radiatoren og fronten….trangt men det går.

So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2?

 

"Why is it a pair of panties but just one bra?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har både hatt 77 og 79mod trans am.. og begge mine hadde panser åpner i front, ikke noe inni bilen!

 

:)

 

Han har en '82 modell..der er det spak inne i bilen.

So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2?

 

"Why is it a pair of panties but just one bra?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår