Polo Classic Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 I år er det helgen 4-5-6 Juli Regner med det blir en tur Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Originally posted by Polo Classic I år er det helgen 4-5-6 Juli Regner med det blir en tur I`m in...;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Me too.. hvis jeg ikke blir henvist til parkeringsplassen med Lupoen min da.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Originally posted by LupoB0Y Me too.. hvis jeg ikke blir henvist til parkeringsplassen med Lupoen min da.. ;) du bare sier at du vasket Polo 9N`en din med litt for varmt vann også "krympet" den :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Var ihvertfall et par originale Lupoer inne på treffet for et par år siden. Jeg blir nok ikke med - drar heller til Tyskland! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Originally posted by Kid-A ...drar heller til Tyskland! Hva skjer der? bratwürst und bier? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Er vel det her han mener tipper jeg 18.– 20. Juli 2003 15 Int. VW Polo Treffen in Hille „Polo total“ Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Burde nok sagt Belgia, for VW Mania i Belgia er mitt øverst prioriterte utenlandske treff i år. Har ikke fått dato ennå, men det pleier å være i august. Dessuten er det så mange spennende treff nedover at jeg heller reiser på et nytt hver gang enn tilbake til dit jeg har vært før. Unnatt treffa her hjemme såklart (Norge og Sverige). Polo-treffet i Danmark er jo bare et spytt i havet i forhold til hva man kan oppleve videre nedover. Køben-ferga (da vi dro på Polo-treffet sist) var ikke stort billigere enn Kiel-ferga. Og treff for en enkelt bilmodell blir litt for smalt for meg. Min neste bil (flere år til det ennå) blir en TT! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Har hatt lyst å dra på den treffet noen år nå. Hehe.. Er det fortsatt i Odense ? Får se om bilen blir klar. :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Originally posted by Kid-A Burde nok sagt Belgia, for VW Mania i Belgia er mitt øverst prioriterte utenlandske treff i år. Har ikke fått dato ennå, men det pleier å være i august. Dessuten er det så mange spennende treff nedover at jeg heller reiser på et nytt hver gang enn tilbake til dit jeg har vært før. Unnatt treffa her hjemme såklart (Norge og Sverige). Polo-treffet i Danmark er jo bare et spytt i havet i forhold til hva man kan oppleve videre nedover. Køben-ferga (da vi dro på Polo-treffet sist) var ikke stort billigere enn Kiel-ferga. Og treff for en enkelt bilmodell blir litt for smalt for meg. Min neste bil (flere år til det ennå) blir en TT! sombrero Henger trolig på til belgia.... wörthersee og Inters utgår grunnet at det er altfor tidlig og at de helvetes pølsekokerene i tyskland "aldri" får ut fingeren:mad: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Jeg henger med på alt som er gøy.. Men vent på meg på autobahn please.. hehe ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Er med sørover om når man igjen har bil som går og så lenge "granaten" holder :D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Originally posted by nitewlkr de helvetes pølsekokerene i tyskland "aldri" får ut fingeren:mad: Åssen wurst venter du på? sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Blir vel GTI Internationals uten bil på meg i år. Så blir det antagelig Minden og helt sikkert Odense med bil. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Originally posted by Kid-A Åssen wurst venter du på? sombrero Diverse würster....;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg