Gå til innhold

Polo treff i Danmark

Ranger emnet


Polo Classic

Anbefalte innlegg

Burde nok sagt Belgia, for VW Mania i Belgia er mitt øverst prioriterte utenlandske treff i år.

Har ikke fått dato ennå, men det pleier å være i august.

Dessuten er det så mange spennende treff nedover at jeg heller reiser på et nytt hver gang enn tilbake til dit jeg har vært før.

Unnatt treffa her hjemme såklart (Norge og Sverige).

 

Polo-treffet i Danmark er jo bare et spytt i havet i forhold til hva man kan oppleve videre nedover.

Køben-ferga (da vi dro på Polo-treffet sist) var ikke stort billigere enn Kiel-ferga.

 

Og treff for en enkelt bilmodell blir litt for smalt for meg.

Min neste bil (flere år til det ennå) blir en TT!

 

sombrero

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Burde nok sagt Belgia, for VW Mania i Belgia er mitt øverst prioriterte utenlandske treff i år.

Har ikke fått dato ennå, men det pleier å være i august.

Dessuten er det så mange spennende treff nedover at jeg heller reiser på et nytt hver gang enn tilbake til dit jeg har vært før.

Unnatt treffa her hjemme såklart (Norge og Sverige).

 

Polo-treffet i Danmark er jo bare et spytt i havet i forhold til hva man kan oppleve videre nedover.

Køben-ferga (da vi dro på Polo-treffet sist) var ikke stort billigere enn Kiel-ferga.

 

Og treff for en enkelt bilmodell blir litt for smalt for meg.

Min neste bil (flere år til det ennå) blir en TT!

 

sombrero

 

Henger trolig på til belgia....

wörthersee og Inters utgår grunnet at det er altfor tidlig og at de helvetes pølsekokerene i tyskland "aldri" får ut fingeren:mad:

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår