opuso Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Akkurat den mannen jeg har lett etter,og som ingen av tidligere eiere har kunnet huske hva het :) Golfer skal tas vare på,og særlig denne.. Når passer det at jeg kan ringe deg? Dagtid,kveldstid osv.. mvh hehe... en god kamerat av meg lo litt av en av våre "nye landsmenn" som sto på vålerbanen og sa at han hadde bygget den.... litt morro det der at folk "skryter" på seg sånt.. men men ring hvis du vil hvite om alt ang den bilen... så vitt jeg vet så er du nr 3 som har harr den bilen etter meg... "landsmannen" - han som lakket den hvit med lilla pærlemor - så deg... den bilen gikk jævelig bra når jeg bygde den... mye slitte fram dekk gikk med den sommeren... og et par "lapper" i bot.. heheh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Wow, mye morro snacks som skal inn i gammelbilen gitt:) Blir morro se hvordan den blir til slutt, og dersom jeg ser deg på ett eller annet biltreff så forventer jeg meg en "sittepåtur" med den. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ojjsann,det var da voldsomt lenge siden jeg hadde oppdatert her. På tide da kanskje.. Slik fremstår den per i dag. Noe småforandringer vil komme,men det er kun småtteri. Har gjort en god del med denne,og regner med jeg ikke stopper med det første :) Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 YEEEEESSZZ..du har i allefall valgt HELT riktige hjul til kompressorgolfen din " vil gratulere deg med det som muligens er norges heiteste golf om dagen..både motormessig og eksteriørt! tør jeg spørre hvor mye du måtte ut med for hjula? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Meget pent! Men, hva sier snuten og BT til sidespeilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 YEEEEESSZZ..du har i allefall valgt HELT riktige hjul til kompressorgolfen din " vil gratulere deg med det som muligens er norges heiteste golf om dagen..både motormessig og eksteriørt! tør jeg spørre hvor mye du måtte ut med for hjula? Nå er det ikke mye kompressor igjen under huven da. Konverterte til turbo nå i vinter. Hva jeg måtte ut med for hjula,det får dem som er intresserte finne ut selv,men de er dyre. Men det er verdt det. Meget pent! Men, hva sier snuten og BT til sidespeilene? [/Quote] Hehe,tror du jeg stikker opp og hører med de om jeg får lov til å gjøre som jeg vil eller? Nei,de blir sikkert ikke blide,men det får man ta når den tid kommer. :) Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. Dette var rått. Sykt gjennomført. Denne er noe av det råeste jeg har sett uten tvil. Nå er jeg ikke lengere i tvil om at hvit golf er sykt kult :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Nå er det ikke mye kompressor igjen under huven da. Konverterte til turbo nå i vinter. :) desto bedre ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 nydelige hjul.. der traff du blink !! Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 *sikle* those wheels doesn't come cheap! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Nå ble jeg glad nå! Godt å se du har tatt vare på bilen. Fant du forresten ut om lakken ? (prøvde å finne ut av det men er en stund siden jeg fikk den lakkert da) Få gjerne inn noen bilder av interiøret og motor:) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Kanontøff bil! Har du noen "erstatning" for de manglende sidespeilene, eller bruker du hovedspeilet og hengslinga i nakken? :D Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Sinnsykt pen ble Golfen din! Så absolutt den peneste på leeenge (om ikke den peneste)..De hjulener der utgjorde sinnsykt mye=) Dette er jo Schmidt TH Line dette med alukant?! Passa utrolig bra. Vet prisen på dette hjulsettet og vil ikke si det koster skjorta, men som sagt det da uten dekk.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Sinnsykt pen ble Golfen din! Så absolutt den peneste på leeenge (om ikke den peneste)..De hjulener der utgjorde sinnsykt mye=) Dette er jo Schmidt TH Line dette med alukant?! Passa utrolig bra. Vet prisen på dette hjulsettet og vil ikke si det koster skjorta, men som sagt det da uten dekk.. send pm til meg med prislappen a.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg