Gå til innhold

kjøp & salg...

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nåååååå er jeg bare kjempe dritt lei hele detta jævela kjøp og salg forumet........................... ikke virker det og ingen kan rett noe på det så nå blir j vel bare banna eller utestengt eller noe nå når j legger inn dette

 

Må si jeg ikke liker det nye kjøp/salg forumet jeg heller. Før surfa jeg innom der hele tiden, men nå er jeg aldri der lenger. Det gamle var mye bedre, og jeg tror ikke jeg kommer til å bli vant til det nye forumet på samme måte som før. Ikke funker det bra heller. Jeg vil ha det gamle igjen. chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det er lite vits for oss som faktisk prøver å selge/ønsker å kjøpe noe på det nye kjøp og salg-forumet, hvis det er såpass få som stikker innom og titter. Blir vel like lite vits i selve Kjøp og salg-forumet til slutt også? Tydeligvis mer folk som var innom de gamle kjøp og salg-forumene. Kanskje noe å tenke på, i og med at poenget med en kjøp og salg-del er akkurat for å få solgt og kjøpt ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen få ut finger'n og få vekk det derre bedri*ne kjøp&salg forumet?!?! Det er jo ingen som gidder å leite der etter det som er til salgs! Kanskje fordi det er kongeklønete å bruke?! Både å legge inn annonser, se på annonser, stille spørsmål, svare på spørsmål, ja ALT SAMMEN, suger skikkelig! Det er jo rene QXL i amatørversjon! Få det vekk, og gjør det om slik det var før, eller la oss poste kjøp&salg i merketrådene! Det er tross alt i merketrådene det finnes folk som er interesse i å kjøpe og selge. Jeg har virkelig vanskelig for å forstå hvorfor man ikke kan ha kjøp&salg-tråder på merkeforumene. Det nye kjøp&salg-opplegget gjør i hvert fall at JEG velger å gå andre steder for å selge ting. Og det er synd, for jeg var KJEMPEFORNØYD med det gamle forumet! Våkn opp admin!!!

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke den knappen for å legge til annonse jeg :P

 

Edit: nå kom den opp. Klikka på en link til en annonse i Bilstereo forumet og voila.

 

 

Skjedde samma her... Løsningen var å logge meg ut slik at cookies ble sletta og logge meg inn på nytt...

 

Nye kjøp og salgsforumet er fullt av dritt, døde linker, overmoderet og generellt for dårlig...

 

Noen bør virkelig sette seg ned og redigerer litt og stramme opp moderatorene litt. For denne naziholdningen kan man ikke holde på med.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser på bildet du la ved posten din, var du ikke registrert på kjøp/salg delen.

 

http://i3.photobucket.com/albums/y70/al3x00/untitled.jpg

 

Okey, greit det. Men det er jo helt unødvendig da. Å måtte registere seg på Kjøp & Salg delen i tillegg til selve Bilforumet.

 

Men, hvordan har det seg at jeg fikk muligheten til å legge inn annonse når jeg fulgte en annen link til Kjøp & Salg delen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser på bildet du la ved posten din, var du ikke registrert på kjøp/salg delen.

 

untitled.jpg

 

legg fra deg pipa nå da mann....

Man må ikke registere seg på kjøp og salg... Det problemet der var det jeg også hadde. bare logg ut og inn igjen...

Er bare at dere kjører to forum mot samme database tydlighvis og det klarer den tydlighvis ikke å fange opp hver gang...

 

Correct me if I'm wrong... Men det er slik det kan virke. Dårlig opplegg, men dette er jo bare startfasen så det vil vel kansje bedre seg :?

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg fra deg pipa nå da mann....

Man må ikke registere seg på kjøp og salg... Det problemet der var det jeg også hadde. bare logg ut og inn igjen...

Er bare at dere kjører to forum mot samme database tydlighvis og det klarer den tydlighvis ikke å fange opp hver gang...

 

Correct me if I'm wrong... Men det er slik det kan virke. Dårlig opplegg, men dette er jo bare startfasen så det vil vel kansje bedre seg :?

 

Nå er vel dette forumet i hvert fall tre år gammelt, så startfasen blir vel litt drøyt å kalle det...? Får nok finne en annen unnskyldning for at dem driver og ødelegger det. doh

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel dette forumet i hvert fall tre år gammelt, så startfasen blir vel litt drøyt å kalle det...? Får nok finne en annen unnskyldning for at dem driver og ødelegger det. doh

 

 

Hva med å slutte og klage og heller gjøre noe med det?

hvorfor være så negativ?

Man kommer ikke langt her i verden hvis man er det angry

Hva med og heller bruke en annen side man er fornøyd med da??

:rolleyes: Start din egen side hvor du kan gjøre hva du vil...

ER DRIT LEI FOLK SOM IKKE GJØR NOE ANNET ENN OG KLAGE angry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår