mr_primera Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Lurer på om klokken på forumet er litt feil...? Klokken på serveren/e skulle kanskje vært synkronisert...? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Dette har vel vert svart på sånn ca 100 ganger.. men... Dette er noe hver enkelt bruker må gjøre selv på kontrollpanelet... I NORGE skal den vel stå på GMT +2 Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Dette har vel vert svart på sånn ca 100 ganger.. men... Dette er noe hver enkelt bruker må gjøre selv på kontrollpanelet... I NORGE skal den vel stå på GMT +2 Oki...takker...:) Prøvde å søke for å finne ut noe om det, men fant ingen ting. Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Dette har vel vert svart på sånn ca 100 ganger.. men... Dette er noe hver enkelt bruker må gjøre selv på kontrollpanelet... I NORGE skal den vel stå på GMT +2 Norge er GMT +1 (også kjent som: CET = central european time) ( Kan godt hende du på stille på no annet i kontrollpanelet.. det vet jeg ikke no om :) ) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilecat Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Norge er GMT +1 (også kjent som: CET = central european time) ( Kan godt hende du på stille på no annet i kontrollpanelet.. det vet jeg ikke no om :) ) Men når forumklokka ikke tar høyde for sommertid, blir det +2 for at det skal stemme. Siter "Han bak meg betaler..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Dette har vel vert svart på sånn ca 100 ganger.. men... Dette er noe hver enkelt bruker må gjøre selv på kontrollpanelet... I NORGE skal den vel stå på GMT +2 Men klokka var for et par min siden 2045 på forumet, riktig tid er 2039 nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Det stemmer nok at den går noen minutter for fort ja... Det tviler jeg på at hver enkelt bruker kan fixe... Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Jeg må sette klokka mi til GMT+2 for at det skal virke, alikevel sier forumet at klokka er gmt+3, men klokkeslettet er riktig da.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Jeg må sette klokka mi til GMT+2 for at det skal virke, alikevel sier forumet at klokka er gmt+3, men klokkeslettet er riktig da.. <stort bilde> Er akkurat likt hos meg. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Klokka er fiksa på, går riktig nå! :wave Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg