Gå til innhold

Bora

Ranger emnet


borabora

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kjipe greier! Personlig hadde jeg meia ned bikkja, men som sagt, naturlig reaksjon å svinge unna.. Har et par rever på drapslista mi, så er litt mer vant med det.. Utroolig kjipt da! Dritfet bil! Blir vel noe enda fetere nå dah!

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by liIIebror

synd når sånt skjer da :( men men.. kan ikke klage over bilen du har kjøpt deg nå da ;)

 

du plukka ut stereoen/tv regner jeg med? er den ødelagt? isåfall .. skal det selges??

 

Neida, blitt bra den nå oxo... :) Fikk 3plass i A3 klassa på NBS i helga så kjempefornøyd jeg. :D

 

Tv'en gikk til hælvete, mesteparten av det andre bruker jeg.

Eneste jeg kanskje skal selge er den ene RF forsterkeren 360 a2 og den ene basseren med kasse eller 2 stk med ei ferdigbygd kasse som er litt for liten(skal snu magnetene og se hvordan det blir i løpet av kort tid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mad_Maxx

Kjipe greier! Personlig hadde jeg meia ned bikkja, men som sagt, naturlig reaksjon å svinge unna.. Har et par rever på drapslista mi, så er litt mer vant med det.. Utroolig kjipt da! Dritfet bil! Blir vel noe enda fetere nå dah!

 

Bare reagerte så svingte unna, hadde jeg tenkt så hadde tatt den. :mad: Tok en rev i 180 i høst med nye bilen da... :)

 

Sjekker du den andre linken i signaturen min så ser du det nye prosjektet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

savner bilen min jeg.. .:( hehe.. ;)

Du har ikke noen bilder fra stereo`n ?

Finner dårlig utvalg der ass.. skulle gjerne hatt det

Mvh Christer :: http://Dekkskift.no - trenger du billige dekk ? vi har godt utvalg på lager til knallpriser!

- 2007 A3 2.0 TDI Sportback - 2003 Passat Tdi 4M - 2005 Caddy RTDI - 1976 Audi 50 GLS - 1976 Audi 50 LS *Pelle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår