Gå til innhold

Bora

Ranger emnet


borabora

Anbefalte innlegg

Originally posted by Cozzie

 

Oida :eek: ... så ikke noe spesielt bra ut det der nei! Kan tjene deg noen penger på m3-speilene og lyktene bak, men 70 km/h gjennom det trange stedet der? Var ikke det litt mye?

 

Bra at det gikk bra med deg i allefall! Må ha vært en sjokkerende opplevelse ...

 

Lite pen ja. M3-speila følger bilen og den ene baklykta ble ødelagt når bakenden slo inni.....

 

Det var den farten forsikringselskapet kom fram til, jeg var ikke enig i den.Men var på kvelden og alltid lite trafikk der så tror ikke det sku vært noe problem uten hund...

 

Er det viktigste det ja..... Fikk litt sjokk ja, blitt flinkere med belte og sånn nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nei, nei og atter nei....dette var ille...Men var bra at det gikk bra med deg! Synd felga ble ødelagt (synd at bilen ble ødelagt), de hadde jeg lyst på!! Men du har ikke så gal bil nå heller da..

X: 2002 Yamaha R6

X: 2000 Golf

X: 1999 Audi TT

X: 2000 Golf 4 Jubileum

X: 1998 Golf 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy faen i helvete her har det smelt... skjønner hva kompisen min som er brannmann mener når han sier at nye biler ser så jævli ut etter en kolisjon,men at det ikke er så store person skadene som det ser ut til???!!!

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OleC

Å fy faen i helvete her har det smelt... skjønner hva kompisen min som er brannmann mener når han sier at nye biler ser så jævli ut etter en kolisjon,men at det ikke er så store person skadene som det ser ut til???!!!

 

Nye biler er jo beregnet for å knekke sammen nettopp pga det.

Men hadde jeg hatt en passasjer vil jeg ikke tenke på hvordan det hadde gått med beina der.... Og belte er kjekt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Uff....vonde bilder av "gobilen" Der forsvant noen hundre arbeidstimer jeg brukte på å bygge den opp....

 

Men men... livet går videre ;)

 

Mvh

x- 99 Bora owner

Mvh Christer :: http://Dekkskift.no - trenger du billige dekk ? vi har godt utvalg på lager til knallpriser!

- 2007 A3 2.0 TDI Sportback - 2003 Passat Tdi 4M - 2005 Caddy RTDI - 1976 Audi 50 GLS - 1976 Audi 50 LS *Pelle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kvracing

Uff....vonde bilder av "gobilen" Der forsvant noen hundre arbeidstimer jeg brukte på å bygge den opp....

 

Men men... livet går videre ;)

 

Mvh

x- 99 Bora owner

 

Vet, får ikke gjort så mye med det... :(

 

Men hadde ikke gjort noe om jeg hadde hatt den lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pahf

Kjipern, Ser ut som en skikkelig crash det der ja:\

hørt noe mer om forsikringen da?

 

SÅ ble ting litt bedre, fikk beskjed av forsikringsselskapet at det ikke ble noe avkorting. Får dekt lånet og et par tusen til meg etter egenandel av trukket fra.

 

Sto om det litt før her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår