Gå til innhold

Bora

Ranger emnet


borabora

Anbefalte innlegg

Du har krav på 12% rente av oppgjørssummen når det passerer 2 mnd. Iflg Norsk lov. Vet ikke akkurat hvor du finner dette, men det har jeg fått opplyst ifbm min sak ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Loppa

Du har krav på 12% rente av oppgjørssummen når det passerer 2 mnd. Iflg Norsk lov. Vet ikke akkurat hvor du finner dette, men det har jeg fått opplyst ifbm min sak ;)

 

Oki, 7 april det skjedde så er snart det, spørs om det skjer noe før 7 juni...... Får høre med de og søke litt på internett om de sier noe annet....

 

Men når det er tyveri skal vel pengene bli betalt når det har gått 30 dager....??

Fikk jeg iallfall beskjed om når min ble stjålet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Originally posted by PetterJacobsen

Ett brekkjern, litt sparkel og en lakk stift så er jo den bilen god som ny....

 

Neida! Skikkelig treff det der!

 

Jeg traff en fortauskant i 50-60 km/h en gang. Knakk hele forstillinga... 50 000kr kosta det å reparere!

 

Må bare få tak i alle spiker-pakkene den er i, eller er kanskje for mye plastikk...

Farten min var visstnok 69 km/t.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

 

Må bare få tak i alle spiker-pakkene den er i, eller er kanskje for mye plastikk...

Farten min var visstnok 69 km/t.......

 

Oida :eek: ... så ikke noe spesielt bra ut det der nei! Kan tjene deg noen penger på m3-speilene og lyktene bak, men 70 km/h gjennom det trange stedet der? Var ikke det litt mye?

 

Bra at det gikk bra med deg i allefall! Må ha vært en sjokkerende opplevelse ...

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår