Gå til innhold

Bora

Ranger emnet


borabora

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

huff og huff kondolerer..

 

Håper at du får det som du skal ha til forsikringsselskapet da..

 

Dette er vell alle autofiles marerit..:( :(

VW Bora 1.8t 2001 mod

til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo

x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil)

x golf gl 1,8 1988 jema

x Ford Sierra 2.0 is vraka

x Fiat Uno Fire 1,0

x Nissan Cherry 1,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb igjen, slitsomt å stå opp.....

Blitt my festing i påsken.... :)

Måtte vente til over påske før jeg fikk høre noe fra forsikringsselskapet.......

Og har bilder og delvis liste over hva som er gjort med den, har forsikret den noe ekstra, derfor jeg bytta til selskapet(Gjensidige) alt ble levert til saksbehandler når jeg forsikra den der..... Men spennende og høre hva de vil gi for det.....

 

Vet ikke om de sier noe på sotinga og stripa.... Den første takstmannen nevnte ikke noe men har visst vært der og tatt bilder og sånn etter det.... Men hadde jeg ikke hatt sota ruter så hadde jeg hatt my glasskår i bilen..... ble en god del nå, vil ikke tenke på hvor mye som hadde kommet om det ikke var sota......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

På jobb igjen, slitsomt å stå opp.....

Blitt my festing i påsken.... :)

Måtte vente til over påske før jeg fikk høre noe fra forsikringsselskapet.......

Og har bilder og delvis liste over hva som er gjort med den, har forsikret den noe ekstra, derfor jeg bytta til selskapet(Gjensidige) alt ble levert til saksbehandler når jeg forsikra den der..... Men spennende og høre hva de vil gi for det.....

 

Vet ikke om de sier noe på sotinga og stripa.... Den første takstmannen nevnte ikke noe men har visst vært der og tatt bilder og sånn etter det.... Men hadde jeg ikke hatt sota ruter så hadde jeg hatt my glasskår i bilen..... ble en god del nå, vil ikke tenke på hvor mye som hadde kommet om det ikke var sota......

 

Unnskyld min uvitenhet, men hva har hvor mye glasskår som er i bilen med saken å gjøre? De skal vel ikke akkurat støvsuge den etter hva jeg har skjønt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

 

Unnskyld min uvitenhet, men hva har hvor mye glasskår som er i bilen med saken å gjøre? De skal vel ikke akkurat støvsuge den etter hva jeg har skjønt? :)

 

Unngikk vel kanskje å skjære seg opp så veldig under kollisjonen tenker jeg ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Flasher

bilder.... I want bora bilder.. hehe

 

:D

 

Har noen hele bilder her..... ;)

 

http://www.starky.cjb.no/

 

Gå på bilder, bia sine biler så ligger det noen der....

 

Hjemmesiden til en kamerat som er på bilforumet her oxo.....

 

Og bilder av vraket kommer etter jeg er ferdig med forsikringssaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Liten oppdatering for de som er interessert......

 

Ble litt lei meg når jeg så reklamen til åpen dag på NBS:

 

http://www.norskbildelsenter.no/adm/index.htm

 

Hadde gledet meg fælt til sesongen og å være med på utstillinger med Boraen.

Men, men....

 

Vært i 2 møter med forsikringsselskapet da...

 

Et møte med en utreder.... Snakka om hva som hadde skjedd, de hadde en 20 siders rapport om ulykken. I følge de hadde jeg hatt 69-70 km/t inn i undergangen..... Og litt om stripa/solfilmen.....

Blir kanskje noe avkorting....

 

Og et møte angående pris på bil og ekstrautstyr..... Ble delvis enig, hadde jeg ikke skrevet under så måtte det gått til skjønn og blitt noen uker til..... Gidder ikke si hvor mye enda før jeg vet noe om avkorting og sånn og det tar en stund til virker det som....

Hun som koordinerer(saksbehandleren min) saken jobber visst bare 60% stilling og fredag var eneste dagen denne uka hu jobber, er aldri der når jeg ringer.... Og alt må gå gjennom hu....

 

Fy faen å oppgitt jeg er, virker som de drar ut tiden med vilje....

Uff....

:( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

dette er jo nå en mnd siden.. har det skjedd noe? iom at du har skaffet ny bil å greier..

 

Snart 2 mnd siden det skjedde..

Nei, måtte bare ha ny bil....

Prøvde å ringe i dag, har visst fri i dag, og hadde jobba på onsdag... Fy faen å irritert jeg blir....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår