Gå til innhold

Bilder av bilene deres med specs? :)

Ranger emnet


sInnzYk

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sleng ut noen nye bilder av bilden din du også da, sInnzYk. :)

 

Kom på en ting. Hvor kult hadde det ikke vært om vi klarte å samle noen Corradoer en gang. Hva med å arrangere et lite mini-treff et sted på Østlandet? Syns det virker som det er endel Corradoer i området rundt Mjøsa. Så kunne vi ha utvekslet erfaringer og stilt opp bilene for photoshootin'. Og kanskje kjørt et liten kolonne. Så lenge vi blir mer enn 3 biler slenger jeg meg på! notin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng ut noen nye bilder av bilden din du også da, sInnzYk. :)

 

Kom på en ting. Hvor kult hadde det ikke vært om vi klarte å samle noen Corradoer en gang. Hva med å arrangere et lite mini-treff et sted på Østlandet? Syns det virker som det er endel Corradoer i området rundt Mjøsa. Så kunne vi ha utvekslet erfaringer og stilt opp bilene for photoshootin'. Og kanskje kjørt et liten kolonne. Så lenge vi blir mer enn 3 biler slenger jeg meg på! notin

 

Ja, det kunne vi jo gjort :) skal slenge ut noen bilder senere i kveld jeg :)

 

jeg bor 7 mil sør for hamar

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne vi jo gjort :) skal slenge ut noen bilder senere i kveld jeg :)

 

jeg bor 7 mil sør for hamar

 

Jeg bor i Oslo, så det hadde vært greit om det var under 1 times kjøring. (Eidsvold-traktene?) Noen andre som vil være med? (Må få skilter på bilen min først da doh )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo, så det hadde vært greit om det var under 1 times kjøring. (Eidsvold-traktene?) Noen andre som vil være med? (Må få skilter på bilen min først da doh )

 

Vi kunne ha møtt hverandre på den digre parkeringsplassen.. på eidsvoll.. inne i "byen" liksom.. den er stor.. bra og ta bilder og sånn der oxo :)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med at du har "håndtak" på innsiden av forsetet, sInnzYk?

 

Kan ikke skryte av at jeg vet hvilke parkeringsplass du mener, vet stort sett bare hvor det store hvite huset med flaggstangen foran ligger. Men hva sier du til månedskiftet juni/juli? Trenger litt tid for å registrer bilen min nemlig. Opprette en egen tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med at du har "håndtak" på innsiden av forsetet, sInnzYk?

 

Kan ikke skryte av at jeg vet hvilke parkeringsplass du mener, vet stort sett bare hvor det store hvite huset med flaggstangen foran ligger. Men hva sier du til månedskiftet juni/juli? Trenger litt tid for å registrer bilen min nemlig. Opprette en egen tråd?

 

hehe.. det vet jeg faktisk ikke hvorfor jeg har :) er på begge sider på begge stolene :)

 

Hvis du kjører inn i "byen" i eidsvoll, så kjører du forbi polet.. da ligger det en stor parkeringsplass 30 meter lenger opp til venstre.. kan ikke gå glipp av å se den :) veldig enkelt å finne fram.. går bra med rundt den tiden ja :) men vi må få med fler..

 

hvor gamle er dere? jeg er 19.. blir 20, så det er sagt

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Corrado

Ja hadde vært digg med et Corrado treff etterhvert. Et treff i Oslo/Vestfold's området tipper jeg hadde fått flest folk.

 

(Forøvrig kommer ikke Corradoen min på veien før på sensommeren pga. oppgraderinger og militæret, men bedre sent en aldri :D)

 

Mange fine Corradoer her forresten! :)

'99 Saab 9-3 2.0t

x'94 Volvo 460 (2.0l)

x'89 VW Corrado g60/Turbo

x'93 Volvo 460 (2.0l)

x'85 Volvo 240 (2.3l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår