Gå til innhold

Club Honda - nede igjen


Ofius

Anbefalte innlegg

  • Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

raven : ække lov å starte avdeling sør uten meg asså!! ;)

 

Nei faen! da dropper jeg det! HAHA!!! :fingers:

 

Har sagt det før og sier det igjen! det er på grunn av folk som karina denne klubben overlever! (jaja.... får nå se på det..) Men uansett så gjør karina en STOR innsats her folkens!

 

Karina:

Kan du forklare igjen det der med medlemskort osv.? Jeg har ikke fått beskjed om å betale noe som helst og har sikkert derfor ikke fått kortet... når kommer fakturaen eller er det slutt på det? Er ikke greit å høste rabatter uten medlemskortet...

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

 

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble medlem ca september 2004 mener jeg det var. Ikke mottatt noe som helst. Medlemskont. er betalt....

 

Hadde vi bare hatt ett oppegående forum i det minste så vi kunne planlagt ting.. får forumet opp på en annen server eller noe.. kan ikke bare la forumet være ned så lenge .... IGJEN! huff.. begynner å bli lei om dagen..

 

Noen som vet om snoopy på CH er her på BF?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble medlem ca september 2004 mener jeg det var. Ikke mottatt noe som helst. Medlemskont. er betalt....

 

Hadde vi bare hatt ett oppegående forum i det minste så vi kunne planlagt ting.. får forumet opp på en annen server eller noe.. kan ikke bare la forumet være ned så lenge .... IGJEN! huff.. begynner å bli lei om dagen..

 

Noen som vet om snoopy på CH er her på BF?

 

Forstår deg godt.. Er ikke alene i cluben... håper at ting skjer litt for selv..

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det noe Club-Honda treff i løpet av året? Noen som vet hvor det skal være og når?

 

Utenom lokaltreffene er det bare acrtreffet(Mo i Rana) som vil bli rent Club Honda treff i år også, det skal være 5,6 og 7 August....

Så her er det bare å starte planleggingen, dette er årets høydepunkt!!!!!!!!

 

Men er det noen som har lyst til å planlegge et treff er det bare å ta kontakt med meg så skal jeg hjelpe så godt jeg kan.

 

Styremøte i kveld, håper Henrik har gode nyheter!!!!!!!!!!!

Er mange ivrige styremedlemer som har lyst til å begynne å gjøre noe fornuftig, begynner å bli lei av brannslukking nå..........

KennethSK

Club Honda Norway

98 Honda Integra Type R

92 Honda Civic HB ESi - solgt

92 Honda Prelude 2.0i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenom lokaltreffene er det bare acrtreffet(Mo i Rana) som vil bli rent Club Honda treff i år også, det skal være 5,6 og 7 August....

Så her er det bare å starte planleggingen, dette er årets høydepunkt!!!!!!!!

 

Men er det noen som har lyst til å planlegge et treff er det bare å ta kontakt med meg så skal jeg hjelpe så godt jeg kan.

 

Styremøte i kveld, håper Henrik har gode nyheter!!!!!!!!!!!

Er mange ivrige styremedlemer som har lyst til å begynne å gjøre noe fornuftig, begynner å bli lei av brannslukking nå..........

 

Da er det bare å ta en tur til ACR da.. ta med meg noen folk og godt smil så er det i boks... Langt er det fra Oslo til ACR? Er mulig å ha noen treff i Oslo eller Drammens område.. for de som bor i området med litt grill. Noen som bor i samme området som er villig til å sette i gang noe?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å ta en tur til ACR da.. ta med meg noen folk og godt smil så er det i boks... Langt er det fra Oslo til ACR? Er mulig å ha noen treff i Oslo eller Drammens område.. for de som bor i området med litt grill. Noen som bor i samme området som er villig til å sette i gang noe?

 

Til ACR blir det cirka 100mil fra Oslo, men skal dere oppover så si ifra så samler vi opp folk etter hvert og får til en kolonne oppover. Må jo sørge for at vi blir lagt merke til;)

 

Det blir banekjøring med instruktører, mulighet for go-kartcup, grilling, pilsing m.m.... Og vi skal prøve å ordne slik at de som vil sitte på en runde eller tre med sin favorittbil rundt banen får muligheten til det.

Dette er et meget godt treff sosialt og er for min del årets høydepunkt uten tvil!!!!!! Starter å glede meg til neste treff når jeg drar fra det forrige he he....

 

Lokale treff ordner dere selv, det er bare å legge ut på forumet(når det er oppe igjen...) eller sende ut sms til de du kjenner og be de sende videre til folk de kjenner, vips har du et stort treff.....

KennethSK

Club Honda Norway

98 Honda Integra Type R

92 Honda Civic HB ESi - solgt

92 Honda Prelude 2.0i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er registrert forumet, men har ikke meldt meg inn i klubben enda.

Kommer nok til å vente med å melde meg inn, til jeg ser at tingene fungerer skikkelig først.

Men er evt. med på å starte en ny klubb om det skulle være nødvendig. Men det vil jo vise seg om det er nødvendig. Håper man slipper den saken.

 

Håper å unngå at man må starte en ny klubb, satser hardt på å få ting på plass innen kort tid! Dette skal ordne seg, jeg nekter å godta at Norges beste bilklubb skal bukke under når vi har kommet så langt!

KennethSK

Club Honda Norway

98 Honda Integra Type R

92 Honda Civic HB ESi - solgt

92 Honda Prelude 2.0i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper å unngå at man må starte en ny klubb, satser hardt på å få ting på plass innen kort tid! Dette skal ordne seg, jeg nekter å godta at Norges beste bilklubb skal bukke under når vi har kommet så langt!

 

Må da være mulig å få nøstet opp idet som er problemmet.. Er da ikke så ille... Er da altids noen som kan ta over leder posisjonen... planlegging og møter er tingen... organisering...

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår