Gå til innhold

Club Honda - nede igjen


Ofius

Anbefalte innlegg

Må da være mulig å få nøstet opp idet som er problemmet.. Er da ikke så ille... Er da altids noen som kan ta over leder posisjonen... planlegging og møter er tingen... organisering...

 

Det er så absolutt mulig å få nøstet opp i problemene forutsatt at de som har ansvaret for problemområdene gjør det de skal, men det viser seg at det ikke er så lett. Styret er klare til å jobbe men får ikke det til så lenge serverne er nede... Og jeg kan ikke bare ta bilen å kjøre innom heller, det er tross alt noen mil mellom oss.

Men vi prøver så godt vi kan å få laget noen backupløsninger slik at vi unngår disse unødvendige problemene senere.

Har stor tro at ting begynner gå seg til bare vi kommer oss ut av det hullet vi er nede i nå. Da skal vi også innføre regioninndeling igjen og arbeidet vil bli mye bedre fordelt på alle i styret.

Leder vil nesten være unødvendig etter hvert....

 

Men først skal forum og medlemskort utsendingen være i orden! Det er førstepri...

KennethSK

Club Honda Norway

98 Honda Integra Type R

92 Honda Civic HB ESi - solgt

92 Honda Prelude 2.0i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns det absolutt skulle gått an å få til noe rent honda treff litt mer sentralt enn ACR. Nå har ikke jeg vært i klubben lenge så aner ikke hvor "hovedtyngden" på klubben er. Men det er lite sannsynlig at jeg kjører 100mil for et biltreff....

 

Håper alt kommer i orden og at klubben kommer seg på beina igjen fort. Og BEDRE enn noen gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som sagt heller ikke meldt meg inn enda, men sitter her og håper at dere får rydda opp i problemene så fort som mulig, for det er absolutt en klubb jeg har lyst til å være med i. Også savner jeg forumet, har mange ubesvarte spørsmål :) Vet noen sånn omtrent når det kommer opp igjen?

93' Civic HB trykkoker

78' Ascona B (parkert, foreløpig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden d har vært styremøte, kan noen i styret forklare litt hvordan situasjonen er?

 

Hei

 

Etter styremøte i går så er foten "satt ned". notin

 

Situasjonen som vi har hatt i det siste der server har vært bortevekk er uholdbar. Grep er satt inn for å få server flyttet fysisk. I tillegg flyttet medlemsregistreringsbiten til meg.

 

Det gikk ut en mail i går til styret og det gjenstår å se hvor fort vi kan klare å gjennomføre de endringer vi nå har gått i bresjen for. Det er "tøffe tak" kan man si.

 

Visjoner har vi og det går først og fremst på å få en server som er oppe og på luften. Med flere som har ansvar for den slik at vi ikke er avhengig av kun en person for at servern er oppe.

 

Når det gjelder lovnader så har tiden vært kommet og gått for det er jeg redd. Det beklager vi. Vi som tok initiativ til det over har hatt som overordnet mål å få Club Honda ut av bølgedalen den har havnet i. Vi satser videre på at vi skal klare det. Det inkluderer medlemsbiten.

 

Ironisk sett så var det i går 5 år siden klubben ble stiftet.

 

Spørsmål angående klubben besvares her, på PM eller på mail så godt som mulig av meg.

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er flott det skjer noe, og at dere har tatt affære med de virkelige problemene! takk Martin:D

 

Hei

 

Aner jeg en viss positivitet fra deg Slowrider ? :D

 

Vel de nærmeste dagene vil bli kritisk på hvordan denne prosessen vil gå. Håper at det skal gå så smooth som overhode mulig slik at vi får "hjemmet" vårt opp igjen og kan få ting på gli.

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Aner jeg en viss positivitet fra deg Slowrider ? :D

Mvh

 

jeg er positiv til positive ting, og negativ til negative;) så når ting går dårligere og dårligere, da syter jeg og klager. når dere nå prøver å få ting på beina igjen, så får dere skryt;)

- 2002 Civic Type-R

- 1993 Civic VTi

- 1993 Civic DX

- 1991 Civic GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som skrevet ting skjer forhåpentligvis og jeg håper at vi skal få stablet klubben og forumet på bena etter lange tider med misnøye og nedetid.

Styret er idag Martin, Jon, Lonestar, Henrik, Petter. Remi, Ingrid og jeg er støttestyret...(jeg har sikkert glemt noen..er midt i middagen)

Vi er vel mere nå en gjeng som jobber for felles sak. Vi får vel sette ting mere på plass når CH er oppe og går.

 

Send inn kvittering for betalt medl.skap er en sak vi må ta opp...jeg foreslår de blir sendt til enten Petter eller deg Martin.

 

Jeg har ikke aning når formet kan være oppe å gå. Men når det er oppe så vil det bli annonsert :)

 

Ha en fin uke

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår