Gå til innhold

Club Honda - nede igjen


Ofius

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvorfor sidene til Club Honda er nede igjen?

Det var jo store løfter etter sist gang sidene var nede om at det var laget en back up slik at det ikke skulle skje igjen.

Ligger kansje sidene på en annen adresse fortiden?

Svein-Ove Sandvik

 

Honda Civic sedan 95'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja nå er siden nede.... IGJEN!!

 

Hadde vi bare fått litt info om hvorfor dette skjer. Sidene har jo vært sinnsykt trege i det siste også...

 

Vet dem som driver med dette gjør det som en hobby og blablabla... men litt info hadde vært fint... savner forumet... :rolleyes:

Enig med deg... Vi har vel blitt lovt at det skal forbedres mange ganger nå. Men det er ikke en ting som er i orden i den klubben! Betalte medlemskapet rundt juletider jeg. Har siden ikke hørt en dritt! Hvis ikke det skjer noe i løpet av april så vil jeg faktisk kreve tilbake pengene mine, at driften av klubben er en hobby driter jeg i så lenge vi faktisk betaler for den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny internett linje eller noe som blir plassert hos han med serveren. Ha tolmod.

Den tålmodigeheten er brukt opp, det som var av tålmodighet forsvant da sidene var nede over en måned forrige gang... Er dette en reprise? Hvor i all verden blir det av pengene vi medlemmer betaler til denne klubben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tålmodigeheten er brukt opp, det som var av tålmodighet forsvant da sidene var nede over en måned forrige gang... Er dette en reprise? Hvor i all verden blir det av pengene vi medlemmer betaler til denne klubben?

Ja hvor blir pengene av? Jeg har ikke mottatt noe som tilsier at jeg er medlem. Medlemsavgiften betalte jeg i oktober 2003. Har ikke sett snurten av hverken medlemskort eller noe som helst... dette syns jeg er dårlige greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår