Gå til innhold

Første tråden her!!:D Send oss ditt bilde av din Vento!:)

Ranger emnet


tplassen

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje ikke helt rett sted å skrive det.. men er det bare jeg som synes oppsettet av underfora til VW er helt på haka?

 

Alle som har brukt litt til på VWvortex forstår hva jeg prater om. Jeg sier ikke at det er noe vits i å kopiere oppsettet dems, men å ha egne Jetta og Vento fora virker ikke særlig lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok med Vento forum sikkert, men det burde ikke plasseres midt i mellom Golf I og Golf II :rolleyes:

Du har rett i plasseringa av forumet..........MEN et vento forum,kan ikke fatte at det slo igjennom!!!JIPPI!!!satte inn et forslag til et vento-forum,så dukker det opp!NYDELI sier bare jeg :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med et Vento forum?

Noen her som kan fortelle meg hvorfor det ikke da er et Stasjonsvogn forum?

Hvorfor ikke et cabriolet forum, eller et Golf 3,5 forum?

Hvorfor er da ikke et Golf+ forum?

 

Innenfor Golf3 familien er alle bilene prikk like, det er bare bagasjen som skiller Hatchback, Stv og Vento.. Cab har et litt annet karroseri, men ellers er alt mekanisk o.l. helt identisk..

 

Å opprette en hel masse underforum er bare utrolig slitsomt, mye lettere å mer informativt å samle alle trådene om f,eks Golf3/Vento i et forum...

Og hvor vanskelig er det å redigere overskriften på det eksisterende Golf3 forumet, til f,eks Golf3/Vento?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi Vento faktisk er en egen modell....den heter ikke golf 3 sedan. Alle de andre du nevnte er undermodeller av Golf3...it`s as simple as that.

 

Det er ikke det som er poenget her, det er aaaaaalt for mange forum allerede her.. Og når det ikke er en dritt som skiller bilene så har jeg store problemer med å se nytten i et eget forum for kanskje 10stk her på B.F., men det er kanskje bare meg.. :rolleyes:

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det som er poenget her, det er aaaaaalt for mange forum allerede her.. Og når det ikke er en dritt som skiller bilene så har jeg store problemer med å se nytten i et eget forum for kanskje 10stk her på B.F., men det er kanskje bare meg.. :rolleyes:

Ikke nå klaging hær B.T.i........æ har Vento!Å æ har savna et Vento Forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi Vento faktisk er en egen modell....den heter ikke golf 3 sedan. Alle de andre du nevnte er undermodeller av Golf3...it`s as simple as that.

Riktignok er Vento et lite "utskudd" fra Golf 3, men en egen bilmodell.

Men da bør vi jo også ha et Scirocco forum f.eks... Jetta har vi jo allerede.

 

For min del kunne alt blitt samlet.

 

Golf 1 = Golf og Scirocco

Golf 2 = Golf og Jetta

Golf 3 = Golf og Vento

Golf 4 = Golf og Bora

 

osv...

 

Men, samma for meg. Bare Vento forumet blir flytta noen hakk ned!! doh

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke alle helt skjønner hvorfor noen er kritiske..

Nå kunne vi jo liksågodt ha hatt Bora, Scirocco osv også, og det blir en del forum etterhvert. Personlig synes jeg det er teit at Jetta1, Jetta2 og nå Jetta5 skal være i samme forum da de ikke har noenting til felles bortsett fra navnet. Derfor kunne Jetta1 fått plass i Golf1 forumet, Vento i Golf3, Bora i Golf4 osv.

 

edit:

Hvorfor vi bryr oss? Fordi det er mye mer oversiktlig og ikke minst brukervennlig. Folk med Jetta2 og motorproblemer får ikke særlig respons om de poster i sitt forum ifh til om det postes i Golf2 forumet.

 

Det er snakk om å samle de med like interesser. Men for all del, sleng på flere forum og gjør det enda mer uoversiktelig. Bilforumet har alltid vært litt skakk-kjørt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med et Vento forum?

Noen her som kan fortelle meg hvorfor det ikke da er et Stasjonsvogn forum?

Hvorfor ikke et cabriolet forum, eller et Golf 3,5 forum?

Hvorfor er da ikke et Golf+ forum?

 

Innenfor Golf3 familien er alle bilene prikk like, det er bare bagasjen som skiller Hatchback, Stv og Vento.. Cab har et litt annet karroseri, men ellers er alt mekanisk o.l. helt identisk..

 

Å opprette en hel masse underforum er bare utrolig slitsomt, mye lettere å mer informativt å samle alle trådene om f,eks Golf3/Vento i et forum...

Og hvor vanskelig er det å redigere overskriften på det eksisterende Golf3 forumet, til f,eks Golf3/Vento?

 

Du sier "hvorfor et Vento forum?"

Da kan jeg snu spørsmålet selv om jeg i grunn skjønner hva du mener:

Hvorfor Golf 1,2,3,4,5 i egne forum i stedet for bare et felles Golf forum?

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier "hvorfor et Vento forum?"

Da kan jeg snu spørsmålet selv om jeg i grunn skjønner hva du mener:

Hvorfor Golf 1,2,3,4,5 i egne forum i stedet for bare et felles Golf forum?

 

 

Fordi det spørsmålet faller for sin egen urimelighet;)

Tror Metz har summert opp mine meninger her ganske godt...

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår