Nax Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Det er en rød styla Audi A4.. det er alt jeg ser! ;) neida, den ser vel OK ut den. Det er ikke helt min stil, men har alltid beundra bileieren for at han satser.. Husk: Han dekalstyla lenge før alle andre, det krever litt mot... Akkurat denne tribalen er faktisk henta fra Need for speed underground (1) :) Steffen er flink å bygge bil :) Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Her kommer noen bilder av bilen som jeg tok med mobilkameraet. Men er hvertfall klar forbedring i forhold til gamlelyktene!! Legger til et "før" bilde også! FØR: NYE! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Da har jeg bestemt meg for å selge bilen, annonsen finner du under kjøp og salg kategorien! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 da er bilen lagt ut på autodb: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1550695&template=default Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 hva skal du ha nå da? Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Har veldig lyst på en VW Passat 1.8T sedan, så skal ikke se bort i fra en slik. :) Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Har veldig lyst på en VW Passat 1.8T sedan, så skal ikke se bort i fra en slik. :) Hehe, selge A4'n for å gå over til så og si samme bil fra VW? :op: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 al3x: av den enkle grunn at en nyere A4 1.8T er endel dyrere enn en Passat 1.8T som er samme modell ;) + at jeg ønsker en bil med mere utstyr og en litt sprekere motor. Bilen er nå SOLGT Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 al3x: av den enkle grunn at en nyere A4 1.8T er endel dyrere enn en Passat 1.8T som er samme modell ;) + at jeg ønsker en bil med mere utstyr og en litt sprekere motor. Aha, er en nyere type du ville ha ja. Antok at det var snakk om ca samme årsmodell jeg. Men da skjønner jeg at du velger Passaten :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 ble vist ikke så forskjell ang. årsmodell på bilen.. Har nå handlet meg en 98mod VW Passat 1.8T Sedan. Egen tråd og link til den kommer etterhvert.! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Av alle biler i verden, velger man gnager. Måtte gud vite hva det feiler folk. Men grattis med både salget og kjøpet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 vil da ikke mene at det feiler folk noe, folk handler vel etter smak og behag, jeg personlig liker VAG og er fornøyd, holder meg til det å handler VAG utifra min egen økonomi ;) Grunn til at jeg vil ha en Passat nå, er ett bilde jeg har i huet om hvordan en passat kan bli slik at jeg liker den, og kommer til å jobbe etter den "planen"... Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg