TwoFingaz Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Hey jeg er å blir audi fan assa å det ble vel ikke så mye mindre av den bilen din da... men noe negativ må jeg si da,den vingen din syns jeg er for stor da,greit den passer på bilen,men jeg tror det hadde vært MYE finere med en litt mindre orginal vinge. å så kommer det jeg syns er værst da..CHROME felger????blah :rockets ALDRI sett chrome felger på en europeisk bil,eller ikke set chrome på noen biler syns da jeg da :P men greit,du vil ha de felgene å det er greit,din bil så :) Men stå på videre,kommer til å titte innom i ny å ne for å se om det blir no updates Siter [ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html [ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil Praise The Lowered! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjokoladekake Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Veldig fin audi ja :) men etter bodykittet kom på så passer ikke den vingen inn en plass. Fjern den så ser bilen nyere ut og ;) Siter - 1997 Nissan Primera GX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Nydelig bil du har fått deg; ble skikkelig digg :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Jeg syntes den vinga passer litt sammen med bodykittet jeg. og synes også at chrom felgene passer til bilen igjen. Men har planer om å beholde bilen en stund, så det blir jo nye felger en gang i tiden.. Men takker for positive kommentarer! I morra drar jeg til tyskland, prøve bilen litt på autobahn, så skal jeg til Ingolstadt på Audi Museumet! Blir bra håper jeg!! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 nice ride =) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Skjedd noe mer her da?? Kjøp deg enda bredere felger og med breeei kant! Det hadde blitt helt sheriff tror jeg! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 En av de penere plastikk A4'ene jeg har sett. Gjennomført og greier.. Men liker den bedre med orginale, cleana fangere og valsa hjulbuer. Noen som har bilde av den lowrider A4'en? Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 En av de penere plastikk A4'ene jeg har sett. Gjennomført og greier.. Men liker den bedre med orginale, cleana fangere og valsa hjulbuer. Noen som har bilde av den lowrider A4'en? Hvem av de lowrider A4? Begynner å bli en del av dem. takk for positive tilbakemeldinger Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Var jo en pen Auda. Likte den i knall rød. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Rong Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Var jo en pen Auda. Likte den i knall rød. sier han som kjører bayernsk møkka werk :P blir kanon denne her nå, stå på Siter Mvh Audi-Rong -Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Det er rart det der at VAG folk er så hårsåre.... Spesielt hvis det kommer fra noen med kebabtraller. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Vi er litt sårbare ja.. Neida. jeg er ikke så sårbar på det punktet. Men takk for gode tilbakemeldinger. Kommer noen få nye bilder om noen dager. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ville bare dele noen bilder med dere som jeg tok i Skagen på vei hjem fra tysklandsturen i sommerferien. Bildene ble jeg kjempefornøyde med, spesielt det siste! Hva tycks? Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ah, dette var pent, balsam for øynene :) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Strengt tatt er det vel ikke noe særlig å ha balsam på øynene. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg