Gå til innhold

96 primera sri/gt spørsmål!!


Eirik jarl

Anbefalte innlegg

hva er liste prisen på en primera sri 96 mod? som har godt 120.000km.

 

jeg skal se på en skikkelig styla primera imorgen (onsdag 20 april).

jeg skal legge ut bilder imorgen kveld.

 

Er primera dyr bil å velikeholde og servicer osv.?

 

hva må jeg passe på når jeg skal se på bilen angående rust og slittedeler osv !

Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1995 Nissan Primera 2.0 SRi Air condition 170.000km. Liste pris 67.000 hos Birger N. Haug. Veit det ikke var dette du spurte om, men det gir deg en liten peke pinn.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er bilen din verdt..?

 

http://www.dinside.no/php/art.php?id=104523

 

Den siden kan taes med en STOR klype salt. Skal en ha tak i hva en bil er verdt, så bør du heller gå ut i fra hva andre har solgt/selger sin bil for (-10.000 i pruting). Ta en titt på autodb.no og finn.no/bil, og se hva de blir solgt for. Så må du ta ekstra utstyr med i betrakning. Er det AC som fungerer, motorvarmer, styling, fete felger, lav km stand, så går verdien på bilen opp. Er bilen rustfri, eller er den et rustvrak? Det er også ting som spiller inn.

 

Siden du ikke skriver noen mer info om bilen din, så kan jeg bare si at prisen er alt fra 50-80.000 kr.

 

Søk på "rust" i dette forumet, så finner du noen tråder om dette. (eller i arkivet på http://www.bilforumet.net/archive/index.php)

 

Om bilen er dyr i service? En liten toppdeksel bolt koster 160 kroner, u guess the rest ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte nissan romerike i forige uke og spurte om listeprisen på min bil.

 

Jeg har en 1996 P10 Nissan Primera 2.0 SRI Hatchback.

 

Hatchback har annen listepris enn sedan, men pga km standen så kunne de sammenlignes sa hun.

Bilen min har gått 170 000 ca.

 

Listeprisen var 75 000kr + reg fra forhandler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 90.000 for min 1996 mod i Oktober. Var gått 160.000 km. Var med anlegg og felger. så prisen ligger på fra 50 - 100 alt etter som hva som er med og hvem som kjøper.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatchback er mer fleksibel enn sedan på samme måte som stasjonsvogn er enda mer fleksibel. Men tror i hvertfall at stasjonsvogna (W10) som har høyere listepris er den du får minst for når du selger den. (Har jo noe med at stasjonsvogna er forferdelig stygg)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår