Sonick Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Bilen er ferdig lakket i dag :) Skal sette ut noen bilder snart. Syntes det ble meget rått selv ivertfall :) Men felgene var det verre med , det subber over alt. Så må vel gå drastisk til verks med platesaks å klippe bort skerm kantene :/ ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Sonick Bilen er ferdig lakket i dag :) Skal sette ut noen bilder snart. Syntes det ble meget rått selv ivertfall :) Men felgene var det verre med , det subber over alt. Så må vel gå drastisk til verks med platesaks å klippe bort skerm kantene :/ ... Det hadde vel vært bedre å tilpasse skjermene til karrosseriet FØR du lakkerte vel??????!!!!!!!!!!!!! Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Kappa ut av innerskjermen og banket opp skjerm kanten før jeg lakket .... Men det var ikke nok. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Noen som kan ta noen bilder av kapping i skjermene ? Har enket 60/40 - og har 9x16 felger - sliter vilt med subbing . Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Det er mye bedre å valse. De strekker du metallet og gjør skjermen bredere hvis du holder på en stund Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Jeg skjønner ikke helt hva folk skal klemme inn så helsikkes store og breie felger etter jeg.. hehe.. mener det måtte vært bedre å beholde litt kjøreegenskaper og div. men men.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Image is everything Thirst is nothing Obey your image! sombrero (fri mistolkning av Pepsi-reklamen) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 ville ha valsa skjermane litt eg... kan jo ta eindel før lakken sprekker!? men du sko gjort det før du lakkerte!:) sleng ut bilder av gliset med felgane då!? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Originally posted by Kid-A (fri mistolkning av Pepsi-reklamen) *host* Sprite *kremt* Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Jeg kjører en Golf 2 (cl) på 195/50/15 med 40mm senkesett og det subber på fartsdumper om jeg ikke kjører i 10km/t og hull o.l i veien med meg og en i passasjersete foran. Kjører jeg helt aleine går det greit med 20-25 km/t over fartsdumpene og hull o.l Skal så seriøst valse til helga og sette på hjulbuelister. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Originally posted by Precious Jeg kjører en Golf 2 (cl) på 195/50/15 med 40mm senkesett og det subber på fartsdumper om jeg ikke kjører i 10km/t og hull o.l i veien med meg og en i passasjersete foran. Kjører jeg helt aleine går det greit med 20-25 km/t over fartsdumpene og hull o.l Skal så seriøst valse til helga og sette på hjulbuelister. Hva slags innpress er det på felgene dine? 195/50-15 skal normalt ikke subbe i det hele tatt på 7-15. Hjulbuelister hjelper ikke mot subbing, valsing gjør det. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Originally posted by Precious Jeg kjører en Golf 2 (cl) på 195/50/15 med 40mm senkesett og det subber på fartsdumper om jeg ikke kjører i 10km/t og hull o.l i veien med meg og en i passasjersete foran. Kjører jeg helt aleine går det greit med 20-25 km/t over fartsdumpene og hull o.l Skal så seriøst valse til helga og sette på hjulbuelister. Kamerat kjørte med samme dekk og felger og 80 mm komplett sett... Helt greit til du svingte max..... Måtte bare kjøre pent om det var dårlig vei. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Dempere..........? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Hvis du hinter til at jeg ikke har harde nok dempere ? Så er det nok ikke det som er problemet .... Den fjærer tilnermet ikke - gule koni som er teitet helt igjen ... Løsningen på subbingen er nok å skifte til krenknigs hammere fra en g60 fks .. da vil den ikke legge seg så mye over ved "sportslig kjøring" ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 hmm jeg ser at noen av folka her har brede skjermer som har samma farge hele veien uten noe "søm" mens andre ah rden svarte driten på.. jeg har også den svarte dritten på.. hvor får man kjøpt ferdig bredda skjermer?? viol ha en som er stål hele veien eller noe i den duren Mvh Lars Robert Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg