Gå til innhold

Hvor mye fikk egentlig politiet inn?

Ranger emnet


-CHRiS-

Anbefalte innlegg

Vel, var så vidt kommet til metro da jeg blir stoppet.

 

Ble Putta i den ekle primeraen dems og får klaska 2000,- i trynet for at jeg kjørte med tåkelys..

 

Mente jeg var heldig da som fikk så liten bot sa de..

 

10 sek lengere nedi gata blir jeg stoppet på nytt, av en miljøpatrulebil.. og en politidame som var godt over pensjonsalderen..

 

Møkkapoliti, de var vel egentlig der kun for å få inn litt cash, skulle tro de hadde provisjons lønn!!!

 

Noen andre som fikk bøter her?

1991 Opel calibra (Solgt)

1985 Mercedes 190e 2.3 16v

2001 Peugeot 206 (Solgt)

1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

1991 Toyota Mr2 (Solgt)

1991 Opel calibra (Solgt)

1990 Nissan 200sx s13 (Solgt)

2002 Opel Bertone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bota for å kjøre me tåkelys er vel kun 2000 kr.

 

Jeg slapp unna alt som hadde me politi å gjøre i går.. Var mange politifolk som fikk sove godt natt til i dag.. Fikk gitt neon bilintreserte folk bøter og plaget folk som ville vise fram bilen osv.

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg som kjørte civic sto stille ved mc donald's, han hadde masse blå noen lys inne i bilen og dette reagerte en frekk og paståelig pol10 dame på at "det var ulovelig at slik lys ble benyttet" selv om han stod stille.

 

Derfor ble vi bedt om å bli med på biltilsynet for teknisk kontroll.. og tro det eller ei, han fikk ikke noe mangellapp på disse lysa som pol10 damen hadde reagert på. Så hun tok han inn på helt feil grunnlag

 

Men han fikk en lang smørbrød liste med annet han måtte fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk bort til en politimann som hadde vært litt brutal syntes jeg mot ei som han heiv inn i svartemarja... det endte med full personalia sjekk osv...

 

Aspirant som ikke hadde sin beste dag... han svarte meg frekt og da klarer jeg ikke å holde kjeft... hehe... svarte greit igjen =)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk bort til en politimann som hadde vært litt brutal syntes jeg mot ei som han heiv inn i svartemarja... det endte med full personalia sjekk osv...

 

Aspirant som ikke hadde sin beste dag... han svarte meg frekt og da klarer jeg ikke å holde kjeft... hehe... svarte greit igjen =)

 

Er sånn det skal værra. Politiet bruker alt for mye makt og er frekke som faen.. Ikke rart folk svarer nei.

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er meg. hvorfor jeg fikk bot... fordi jeg ble drittsur for dem behandla kameraten min som dritt, å dem var så jævlig svære i kjeften, å da klarer ikke jeg å la være å si no! åsså dytta han ene av de to gærningene av noen polti menn meg inn mot hiacen å da ble det litt for mye for meg... driter i den bota jeg, betaler godt 3000 kr for å si meninga mi!!! det som var litt gøy oppi allt var at jeg fikk a meg håndhjerna når vi satt inni bilen, så vi fikk røyka og ringt alle vi kjente. he he

Volvo 145 `72

Volvo 244 `82 tic

Volvo 242 `78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er meg. hvorfor jeg fikk bot... fordi jeg ble drittsur for dem behandla kameraten min som dritt, å dem var så jævlig svære i kjeften, å da klarer ikke jeg å la være å si no! åsså dytta han ene av de to gærningene av noen polti menn meg inn mot hiacen å da ble det litt for mye for meg... driter i den bota jeg, betaler godt 3000 kr for å si meninga mi!!! det som var litt gøy oppi allt var at jeg fikk a meg håndhjerna når vi satt inni bilen, så vi fikk røyka og ringt alle vi kjente. he he

 

De dytta deg først? Fordi du ble sur for at de behandla kompisen din dårlig? Trodde det var lov å bli sur jeg.. Kan jo godt hende du gjorde mer enn du skrev, men hvis ikke så kan du jo anmelde dem? ;)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gjorde ikkeno bortsett fra å få dem til å slippe ned armene hans som dem hadde knekkt opp på ryggen uten grunn. så dytta han ene meg inn i sida på hiacen. så nei, man har tydeligvis ikke lov å bli sinna når man ser venna sinne bli behandla dårlig.

 

skal nok anmelde det, allt ble filma :)

Volvo 145 `72

Volvo 244 `82 tic

Volvo 242 `78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår