G-Racing Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 hehe vi har ikke prøvd å kjøre noen spesielt kjappe runder men, vi har et par runder på 2min og 17 sek.. hehe er ikke sååå ille med tanke på dekk med 175/70 profil..... vugger noe jævli, hjelper heller ikke med fjervandring på 30 cm hehe ;) men morro er det, ikke akkurat noe problem å få rompa ut! men hadde vært MYE bedre med stivere fjærer! vi får se hva det blir på neste treff, nå er det bare utpå å ha det mer morro!! gleder meg til i morgen ;) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Dere skal slenge servo'n vegg imellom sant? Stjeler jo både hester og styrerespons! Hvorfor ikke stjele noen rør et sted og mekke "effekt anlegg"? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 vi rakk rett og slett ikke å fjerne katalysatoren.. og den ene potta, jeg og Playboy skrudde hele natten før treffet for å få bilen klar, sov mellom hall 10 og 10 på fredags formiddagen.. hehe hvor Formso og Bjorhus var skal vel være usagt men de var ikke i garagen å hjalp til... Innsuget er tatt av: så ble det satt i ny rute ;) Toppen er på vei av: Eksosmanifoilen er på vei på igjen klokka er nå over midnatt.. Playboy fortsetter å skru på eksosen: Plass til større motor ja! hehe ;) Klokka er 8, alt er klart, vi venter bare på at butikken skal åpne slik at vi får kjøpt olje.. Saab stol.. :rolleyes: Bilen får seg en vask: Fant bittelitt rust mens vi letet etter feilen på hvorfor ikke turtelleren virket: Kommer flere bilder fra banekjøringen, gleder meg til å stå opp nå klokken 8 å dra oppover igjen for å kjøre! for morro er det! hehe satser på at vi dukker opp på neste treff med bilen også, at den ikke blir kondemnert i morgen hehe :p Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 hahahaha, fan me rust der og på opel Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devilbird Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 saab stol ja.. vanskelig å feste den?? en vennine av damen skulle vrake sin saab med like stoler i blått og eg skulle får stolene men ble aldri noe av.. jaja Siter Streetsliderz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Saab stolen ble sveist fast med firkant rør, men den må nå skjæres ut med vinkelsliper.. da Bjorhus gikk av banen i dag og videre i autovernet, kondemnert ja.. :drive2 Vet ikke helt hva jeg skal si, er surt å ha lagt så mye arbeid i DRITEN så blir resultatet dette.... angry anger2 :confused: men uhell kan jo skje alle så.. men surt ÅJADA! Men om noen trenger omega deler så send meg en pm! motoren er nyoverhalt å funker helt perfekt, faen's DRIT.. arrgh! Spør om hva som helst av deler uten om frontlykt og baklykt på venstre side hehe de er det ikke mye igjen av.... de delene som måtte være på høyreside er hele hehe ;) Vil bare abslutte med at vi skal komme sterkt tilbake på neste sommertreff med ny farkost! for morro ja det er det! bare folk klarer å gi faen i å treffe gjenstander som ødelegger bilen..... Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 kræsja??? dokk vart jo nestn fra kjørt av vårres "bane"bil som ikke va ribba:P fikk den på onsdagen så:P vi fikk fean meg 125 i 2. @ 8500 rpm:P hehe.. måtte bare filme det.. va fett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devilbird Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 hvor mye skal du ha for hele bilen?? Siter Streetsliderz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 med motor? jeg har ikke peiling, er jo mulig å få den kjørbar er bare å bytte staget framme å kjøpe nye lykter, men blir litt jobb å få lyktene på (skal legge ut bilder senere.. må nesten høre med resten av de som er med på bilen men du skal få den billig ja! blir ikke mange kr over vrakpant du får komme med et bud, men vil ha mer en vrakpanten siden det er mye bra deler på bilen.. Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 bilda... no.... Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 kjipt når slikt skjer. får satse på at dere får igjen litt for delene da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 hær kommer noen bilder av ja.. Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 hmm, i gjerde på en strake etter en sving, noen som har fått kontra og fått panikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Bjorhus som kjørte får forklare hva som hendte.. jeg vetta faen hva jeg tror.. Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Er prosjektet over??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg