Gå til innhold

Selg Ikke Deler Til Denne Mannen

Ranger emnet


liIIebror

Anbefalte innlegg

men er dette en tråd å ha klistret her da ? at en person ikke betaler, er deres sak, og fint at folk får vite hva som er skjedd, men kan godt taes bort fra sticky nå spør du meg !!

 

 

Synes den bør stå sånn som den er nå helt til han betaler eller gjør opp på en annen måte... Folk som ikke betaler for seg fortjener å bli "hengt" ut sånn at andre kan styre unna den personen helt til han har gjort opp for seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men kom igjen da.. skal man klistre en slik en her for hver gang noen ikke gjør opp for seg, så får man myye klistrede tråder her oppe.. finnes det ikke et annet sted å gjøre dette på ? dette tross alt et golf 2 forum.. det som binder denne saken til dette forumet er kun at delen de handlet med var til golf 2.. synes det grenser til OT...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ahr tilbudt han å sende lyktene tilbake.. men som sagt han sa begge var ødelagt.. sjansen er 1 til 100000 liksom. denna blir stående til vi har funnet en løsning. dere sitter å sier at det er feil å gjøre det sånn.. sett dere i min situasjon å si hva dere hadde gjort..

 

begynner å bli mektig irritert. jeg har solgt 15 sett og ikkenoe tull med noen av de 14 andre.

 

så fortsatt så advarer jeg dere.. ikke kjøp eller selg deler av han her. er et tap uansett

Benekter du fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kom igjen da.. skal man klistre en slik en her for hver gang noen ikke gjør opp for seg, så får man myye klistrede tråder her oppe.. finnes det ikke et annet sted å gjøre dette på ? dette tross alt et golf 2 forum.. det som binder denne saken til dette forumet er kun at delen de handlet med var til golf 2.. synes det grenser til OT...

 

 

Er enig... Nå er det på tide å fjerne denne tråden.... Jeg driter jo i om han ikke betaler eller ikke.. Dette er en sak dere burde tatt dere i mellom... Dette er et Golf 2 forum...

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ahr tilbudt han å sende lyktene tilbake.. men som sagt han sa begge var ødelagt.. sjansen er 1 til 100000 liksom. denna blir stående til vi har funnet en løsning. dere sitter å sier at det er feil å gjøre det sånn.. sett dere i min situasjon å si hva dere hadde gjort..

 

begynner å bli mektig irritert. jeg har solgt 15 sett og ikkenoe tull med noen av de 14 andre.

 

så fortsatt så advarer jeg dere.. ikke kjøp eller selg deler av han her. er et tap uansett

 

jo, og vet hvor kjipt sånt er... men for de andre som før har blitt lurt på dette forumet og ikke fått en sticky tråd ?? la det være golf 2 samtaler her, så får du ta det opp på et annet forum eller med han privat.. har jo ikke noe å gjøre på forumet for golf 2 dette.... hva med polo gti16v her nedenfor som har 5000 kroner som noen ikke har betalt han, burde ikke hans tråd bli sticky ?? og slik blir det mange....

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som helst kan sende en PM til en moderator å be vedkommende sette sin tråd som sticky. Det er null problem, så lenge det er en viktig ting, som f.eks at noen ikke gjør opp for seg ved en handel via forumet.

Eller at det er noe annet viktig en vil at andre skal få med seg. :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle saker har to sider, og her har kjøper gitt seg til kjenne og gitt uttrykk for at han har sine grunner. Dermed står vi med påstand mot påstand, og det er ikke noen andre enn de involverte som vet eller noen gang vil få vite sannheten. Selv om selger utvilsomt fremstår som noe mer troverdig synes jeg faktisk det blir helt feil å henge ut folk offentlig. Hvem som helst kan da slenge dritt om hvem som helst, uten at noen egentlig vet hvem som har sitt på det tørre. Vi har tidligere denne uken sett at ikke alle her inne er så stræite og seriøse som de gir uttrykk for. Dermed kan fort uskyldige mennesker bli sittende med et ufortjent dårlig rykte...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kom igjen da.. skal man klistre en slik en her for hver gang noen ikke gjør opp for seg, så får man myye klistrede tråder her oppe.. finnes det ikke et annet sted å gjøre dette på ? dette tross alt et golf 2 forum.. det som binder denne saken til dette forumet er kun at delen de handlet med var til golf 2.. synes det grenser til OT...

 

enig!!

 

få f.eks laget ett "advarsell" forum eller lignende der man komme med slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Med bøter eller fengsel inntil 2 år straffes den som ved uttalelse eller annen meddelelse, herunder ved bruk av symboler, som framsettes offentlig eller på annen måte spres blant allmennheten, truer, forhåner eller utsetter for hat, forfølgelse eller ringeakt en person eller en gruppe av personer...."

 

sombrero

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår