tplassen Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Helt enig med Simba der, det er slik det skal gjøres:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Ja, vi har skjønt det.. ALLE har skjønt det.. for lenge siden.. spørsmålet mitt er till lillebror hvor lenge jeg blir nødt til å fortsette å se på denne tråden når det postes ett inlegg her hver 14 dag og alle er like konstruktive som ei høne på fuglejakt... Kan ikke si meg annet enn enig. Sånn er det når man er moderator, kan gjøre som man vil, beholde sticky så lenge man vil. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Nå har jeg lest hele tråden, for en dramatikk! :) spennende. Trenger ikke se Lost på TV jeg. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Hva skjedde med denne saken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Svindleren ble skutt, og hengt etter pungen fra slottsbalkongen. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Svindleren ble skutt, og hengt etter pungen fra slottsbalkongen. Akkurat passe straff :hammer Jeg for min del skjønner ikke hvorfor folk vil ha den fjernet som sticky.. Noen som tar seg nær av det som blir skrevet eller? Hvis ikke er det bare å la være å åpne tråden når den vises, jeg klarer det fint med nesten 50% av trådene på forumet, da tror jeg det skulle være mulig å la være å se en enkelt tråd.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Akkurat passe straff :hammer Jeg for min del skjønner ikke hvorfor folk vil ha den fjernet som sticky.. Noen som tar seg nær av det som blir skrevet eller? Hvis ikke er det bare å la være å åpne tråden når den vises, jeg klarer det fint med nesten 50% av trådene på forumet, da tror jeg det skulle være mulig å la være å se en enkelt tråd.. fordi det skal være likhet for alle.. siden det er liten kjennskap mellom medlemmene på dette forumet, skjer det desverre endel svindler eller folk som prøver seg på sådan.. har selv 3 stykker som skylder meg penger her på forumet og som jeg ikke får kontakt med.. folk med få posts.. skal jeg og ha 3 sticky tråder liggende ? ville tilslutt blitt tungvindt å bla forbi en side med nick du ikke bør handle med for å komme til g2 stoff.. for all del, oprett et forum for slike opplysninger men som sticky her har den ikke noe å gjøre mener jeg.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arve B Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Det finnes steder som sånne folk som ikke betaler for seg og det er de luftlommene som blir der hvor dem pumper ut olje i nordsjøen bare å komprimere dem nedi der så vi kan få nytte av dem en gang :ass Siter 1985 BMW 528TIC CSL TIL SALGS 1983 Massey Ferguson 675 TURBO 2006 VW TOURAN 2,0TDI DSG 2000 HONDA CR 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Denne tråden har ikke vært sticky på lenge, så ikke mas mer om det.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Denne tråden har ikke vært sticky på lenge, så ikke mas mer om det.. beste poeng her på lenge :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg