liIIebror Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 "Med bøter eller fengsel inntil 2 år straffes den som ved uttalelse eller annen meddelelse, herunder ved bruk av symboler, som framsettes offentlig eller på annen måte spres blant allmennheten, truer, forhåner eller utsetter for hat, forfølgelse eller ringeakt en person eller en gruppe av personer...." sombrero du kan ikke siterer paragrafer hvis du ikke vet hva dem betyr. dette her faller ikke under den i det hele tatt. jeg opplyser folk om at vi har en som vil ha ting gratis her på forumet. skulle likt å høre hva du hadde sagt hvis du hadde vært i mine sko. detta er akkurat som om han stjeler Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Skal til soknedal til sommeren jeg.. Så får jeg litt cash kan vi ordne noe vettu.. hehe.. neida.. Just kidding.. :op Men det må da gå an å sende de i retur om de var "ødelagte"??? jeg kom med det forslaget på pm. men jeg har ikke fått svar og han tar verken tlf eller noe Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Bra sånne folk henges ut! Ærlige folk har jo ingenting å frykte! Personlig er jeg av typen som liker å stole på folk. Jeg tar det for gitt at de er ærlige og ordentlige. Så får jeg heller lage et helvete om de prøver å lure meg. Og jeg kan være langsint :) Når det gjelder denne saken virker det jo helt klart at kjøper har svindlet deg. Han klarer hvertfall ikke argumentere mot påstandene på en saklig måte, og heller ikke komme med noen argumenter som får meg til å endre syn. Når man kjøper noe av andre, og skal forskuddsbetale, og produktet ikke er slik det skulle være, så sender man det straks i retur! Faen heller, at folk ikke kab oppføre seg! Du kan ikke bare beholde varen om du skulle være misfornøyd. Idiot! Send meg gjerne fullt navn på PM, for jeg prøver å føre en større svarteliste slik at jeg unngår å gå i feller andre har gått i før. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michal Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Hvis du har bestilt en vare som ikke fungerer så er det bare å sende dem i retur. Hvis du beholder dem og ikke betaler så bør du akseptere at du blir stemplet som en kjeltring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 må jo si at det er her en diskusjonstråd om dette hører hjemme... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 gapestokk forum hadde vært fint! Da skulle han vi kjøpte russebilen av bli hengt ut skikkelig... Eller rettere sagt hele importfirmaet hans. Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Har selv sett disse tåkelysene og de kom nye i eske. Og Lars er en snill gutt, jeg tror ikke han er ute etter å lure noen :) Og har de evt blitt ødelagt under transport så dekker vel posten skadene om det var bra nok pakket inn. Og du avslører deg vel helt greit ved å begynne å gnåle om at de er brukt nå.. Da hadde du nok sagt noe tidligere? :rolleyes: Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Grei fyr?? Hvor mange greie "fyrer" kjenner du som truer folk med livet?? Fr meldinger av hans "kompiser assman" som truer meg også,.. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Grei fyr?? Hvor mange greie "fyrer" kjenner du som truer folk med livet?? Fr meldinger av hans "kompiser assman" som truer meg også,.. Er mange slike tråder rundt omkring, men der svarer hvertfall den "tiltalte", og forklarer seg, såvidt jeg kan se så har ikke du akkurat kommet med noen klare svar. *Hvilken stand var varen i da du fikk den? *Hvordan var innpakninga, forsvarlig? *Ga du selger eller posten beskjed om dette, slik at de kunne få mulighet til å evt erstatte? Hvis ikke hva syter du over da? *Hvorfor sendte du de ikke i retur hvis du ikke var fornøyd? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Grei fyr?? Hvor mange greie "fyrer" kjenner du som truer folk med livet?? Fr meldinger av hans "kompiser assman" som truer meg også,.. hehe jeg truer deg på livet pga av noen tåkelys? nei tror ikke akkurat det. men du kan jo svare på hvorfor du ikke svarer på tlf da. Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hehe jeg truer deg på livet pga av noen tåkelys? nei tror ikke akkurat det. men du kan jo svare på hvorfor du ikke svarer på tlf da. fått cashen enda? *hater uærlige folk, vi bor jo i lille norge, hvor alle kjenner en som kjenner en som kjenner en som kjenner han som svindla deg etc" Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 fått cashen enda? *hater uærlige folk, vi bor jo i lille norge, hvor alle kjenner en som kjenner en som kjenner en som kjenner han som svindla deg etc" nei har ikke fått noenting. prøver å ringe nå mens jeg skriver denna her, men han tar ikke tlf som vanlig Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 nei har ikke fått noenting. prøver å ringe nå mens jeg skriver denna her, men han tar ikke tlf som vanlig huff.. hva med å ta saken til politiet? så de får lagt deg til statistikken? (hjelp fra politiet får du neppe) ... eller du kan jo (ikke for pengene, men for prinsippet sin skyld) dra til han du sendte det til da, du har jo adresse og full pakke da! mvh Dan edit: kan vel legge til at jeg selv kjøpte tåkelys av en på forumet her.. de kom i original eske, og var ikke ødelagte (selvom jeg klarte og herpe den ene selv da, siden den brant opp da) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 prøvd o ringe fra andre telefon-nummer enn ditt også? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 dan stamnes: mulig politiet hadde vært løsningen ja. da har dem iværtfall navnet hans registrert. det andre der er ikke så dumt det heller. bare pga prinsipper liksom Mandel: jepp har prøvd. er noen kompiser som har ringt å. men vet ikke akkurat hvor vellykka det er. han tar ikke tlf uansett. på hustelefonen så svarer foreldra hans. og da er han aldri hjemme Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg