Hassa Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 2.4 T GSX? Hmmm.... Hørtes veldig merkelig kombinasjon det der:) GSX ble kun levert med 2.0l T. 2.4 l kom kun i GS utgave, altså FWD. Regner med at 2.4l t gsx var skrive feil? Var ingen skrive feil nei, er det så uvanlig å etter montere turbo på eclipse? Han har gjort det ihvertfall. Hadde ikke turbo før(2004), hadde det i fjor(2005), og jeg har hørt fra venner av han at han har fått montert turbo på den Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Det han mener er at GSX (4x4) kun er levert med 2,0 turbo'en. Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Det han mener er at GSX (4x4) kun er levert med 2,0 turbo'en. Ja, så det selv nå...sorry for skrive feil=) Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Går en rød Eclipse Spyder i Sogndal, som Pettersen Autoimport har tatt inn.. Var relativt original sist jeg så den.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Heisan. Jeg lurer på å kjøpe meg en Eclipse fra rundt 96 tror jeg de kom ut. Hvertfal den "nyere" utgaven. Er det noe jeg bør være obs på? eller er det ikke noe med motoren? Mvh Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amanwitheclipse Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 tror jeg etterhvert skal selge min..rundt vår - sommer tider tror jeg...det er en rød metallic 97 modell GS.. dvs 2.0 liter uten turbo.. skinninteriør og manuell transmisjon..gått litt over 80.000km.. du får si fra hvis du blir interessert ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jete Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Denne prøve kjørte jeg for 2 år siden... helt kurant eclipse.. den gangen jeg prøvde den var det en ifra jessheim som eide den Hey!!! Gamle bilen min jo :-) Solgte den til en fyr i trøndelag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 har 3 kompiser meg ecliper.. ganske fete :D GSX TWIN TURBO den sorte :D 500hk!! Gst Gst cab og en gst med silverstone lakk men har ikke bilder av den her nå.. Beklager for dårlige bilder.. skal fikse bedre etterhvert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Ingen av bilene har norske skilter jo? Litauen ser det ut til Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 2 av de er norske skilter på... og 2 med litauske.. importerer derfra pga. stylingselskapet som styler de holder til der ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Automoderna ellerno..? :) Den øverste (vinrøde), noe mulighet for at den var på E18 ved grensa til Sverige på fredag..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 nix.. ikke litt engang :p står parkert nå for vinteren.. :) spoilera.com er bilene fra.. 2 av de eiger spoilera.. den gsx'en å den jeg ikke har bilder av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobGun Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 vet ikke hvor den er nå Give me more info :D Du finner den i Bærum, nærmere sandvika... en fyr i klassen min som kjører den :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 nice :D det er Un skilter på den ja? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansii Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Bilder av eclipsen min ser dere på: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1350 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg