Gå til innhold

bilder av alle eclipsene i Norge..


roadbloc

Anbefalte innlegg

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
denne har original motor utenom eksos osv.. en som heter Rudi som eier den nå.. dekaler og stereo + soting ++ er på nå. fant bare disse "gamle" bildene4-1tn.jpg[/img] 4-3tn.jpg[/img] 4-5tn.jpg[/img] 4-7tn.jpg[/img] 4-8tn.jpg[/img] 4-10tn.jpg[/img]

 

det ligger vel bilder fra gatebil i fjor også tror jeg..gatebil.no

 

 

Den her var jalla bygd :p Men han skulle sett litt nermere på bildene før han begynte ;)

Er endel mangellapper.. men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne har original motor utenom eksos osv.. en som heter Rudi som eier den nå.. dekaler og stereo + soting ++ er på nå. fant bare disse "gamle" bildene4-1tn.jpg[/img] 4-3tn.jpg[/img] 4-5tn.jpg[/img] 4-7tn.jpg[/img] 4-8tn.jpg[/img] 4-10tn.jpg[/img]

 

det ligger vel bilder fra gatebil i fjor også tror jeg..gatebil.no

 

 

Hvaslags motor er det i den der? Går rykter her i byen om at han kankk 2literen han hadde, med nos. Og så kjøpte han en slapp 1.8 som han satt i, noen som vet om det stemmer? Han stod jo flere dager på gatebil, uten å åpne panseret...

 

Bilde fra 1. mai treffet i Flekkefjord

grillfestdivsveigeskogen042.jpg

93 Mod Bmw E36 Coupe|

2x93mod mondeo, + 1 Ford orion

http://s17.photobucket.com/albums/b89/Fordmondeo93/Bimmers/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

går 2 eclipser her, ene tilhører kammeraten min og den andre en jeg gikk i klasse med før...helt orginal rød 96 mod. med fete 19"ere(selvfølgelig 2.4 gs...) og den andre er også rød, med lexus bak lykter(mindre pent), vet ikke hvordan motor det er i den, men han har holdt på med bilen i hele vinter, så jeg skal få tatt bilder av den så fort snøen renner bort fra veiene. Skjønner ikke at dere som har kjøpt eclipse, ikke har kjøpt gsx istede!?jeg hadde aldri klart å kjørt en sånn bil med 150hk. :P har kjørt 2.4gs ofte, fin å kjøre, men jeg lengter etter turbo når jeg drar på

 

EDIT: Går en helt svart eclipse GSX 2.4l Turbo i sarpsborg.. fet bil og grom lyd!

Går også en annen en med mye plastikk der, spesiell mørke grønn metalic lakk.motor er jeg ikke sikker på..

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår