Gå til innhold

bilder av alle eclipsene i Norge..


roadbloc

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...
  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

denne hadde min bror før. ble solgt til en i finnmark for noen mnd siden om jeg ikke tar feil :)

 

dynotestet til 386HK på hjulene!!!

 

30rlkav.jpg

 

2pyq1lk.jpg

 

33a3yfq.jpg

 

som du ser i bakgrunen av dette bildet hadde han en sølvfarget GST oxo, skal se om jeg kan finne flere bilder av den, vet ikke hvor den ble solgt :

4c29nxz.jpg

 

4cmybme.jpg

 

2hrh55d.jpg

 

1998 GS-T, ALT UTSTYR, SKINN, KLIMA, 4X EL vindu, ORG. INFINITY CD +++20" KROMFELGER, KOMPLETT XS-POWER TURBO/ INTERCOOLERKIT SOM ER DYNO-TESTET TIL 386 HK PÅ HJULA, KOMPLETT MAGNAFLOW 3" EKSOS FRA GRENRØR .KLARE LINSELYS, SUPER AFC II, TURBOTIMER, WALBRO BENSINPUMPE STØRRE DYSER M.M.

 

Bilde av den sølvfargede min bror oxo hadde tidligere, vet ikke hvor den er nå..

han har oxo hatt flere andre eclipser tidligere, har ikke bilder av di, og aner ihvertfall ikke hvor di går den dag i dag....

1_-2018583888.jpg

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
  • 2 weeks later...

Du kan jo feks få tak i en 2g GSX (4wd og turbo) til en rundt 200k da. Men de er ganske skjeldene, hvertfall i norge. Lars y har jo sin 97mod GSX til salgs nå for 205k. Synes det var en fin pris. Kjøreegenskapene er jo noe av det beste på hele bilen synes nå jeg da :) Greit det er bare 150hk med den minste motoren, men det går greit for en 18åring. Henger jo også som støpt på vegen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står Diamond på siden på bilen. (+bilde av en diamant)

2delt farge (sølv og blå om jeg ikke husker feil)

 

er gamle-typen Eclipse, (usa-bil)

bilen går på prøveskilter.. (ikke tollet)

 

Bilen var innom en tur på sørlandets motorfestival denne helgen, men rakk ikke å ta bilde av den :(

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår