polo-1992-xtreme Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Vwpol111466 Mirrorplates M3 Vw Polo Ii/iii 2f Tipo F Tak for opplysningene..sender dem en mail for å høre hva de har å si;) Når får du montert dem på bilen? Vis bilder når det skjer! snakkes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Så bra ut det her!..sendte forresten en mail til realcar, og først idag godtok de at de hadde gjort en feil...de har faktisk speil og adapterplater til bilen min også;) hehe..hvor mye betalte du? tror det kom på 1400,- inkludert frakt? om jeg ikke tar helt feil? Men idag kom det plutselig et par cup-speil i posten som jeg egentlig skulle vente med å bestille i tilfelle jeg fant noen andre..jaja.. snakkes da.. mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Så bra ut det her!..sendte forresten en mail til realcar, og først idag godtok de at de hadde gjort en feil...de har faktisk speil og adapterplater til bilen min også;) hehe..hvor mye betalte du? tror det kom på 1400,- inkludert frakt? om jeg ikke tar helt feil? Men idag kom det plutselig et par cup-speil i posten som jeg egentlig skulle vente med å bestille i tilfelle jeg fant noen andre..jaja.. snakkes da.. mvh Mads Kan kjøpe dine cupspeil jeg. Hvis du skal ha F1 :D Har skjørter fra Rieger til salgs om du er interessert. Send meg pm. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Kan kjøpe dine cupspeil jeg. Hvis du skal ha F1 :D Har skjørter fra Rieger til salgs om du er interessert. Send meg pm. Heisann..de cup-speilene jeg bestillte kommer fra produsenten JOM og passet ikke etter mine beregninger..men om du er interessert kan du få kjøpe dem uansett! Jeg har allerede gått til anskaffelse av skjørter, så de trenger jeg nok ikke! men si ifra om du vil ha speilene da, ellers sender jeg dem bare tilbake til leverandør! snakkes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg