polo-1992-xtreme Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Heisann.. Jeg kjøpte noen speil fra FK-Automotive, men speilene hadde kun universale adapterplater...noen som har tips til speil jeg kan kjøpe som har modellanpassede adapterplater til akkurat min modell?! Tar imot alle tips med takk! takk mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knufla Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 mattig har speil til polo 2f Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 mattig har speil til polo 2f hvordan speil er dette da? bilder, link? takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knufla Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 hvordan speil er dette da? bilder, link? takker cup speil, http://www.mattig.de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 cup speil, http://www.mattig.de hvem tar inn disse speilene i Norge? Pris? hadde styr på alt slikt før, men nå har jeg mistet litt oversikten igjen..hehe.. noen som vet om de speilene fra autospar duger? også cup-speil..men kvalitet?? takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 BUMPIBUMPIBUMPIBUMP! noen som vet om disse fra autospar duger? http://www.gir.no? eller gi meg direktelinker til andre speil, eller samme! takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 eller gi meg direktelinker til andre speil, eller samme! takk Her er det noen Hvis ikke linken funker, bare søk på polo 2f på ebay.de Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Her er det noen Hvis ikke linken funker, bare søk på polo 2f på ebay.de Men der ligger det for det meste kun M3-speil, og det er ikke noe for meg desverre! Noen i norge som fører andre typer speil til Polo'n (helst cup med adapter tilpasset min modell) takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 har mattig dtm speil som du kan få kjøpe ulakket. med adapter til polo Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Mine F1-speil Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nats Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Mine F1-speil kule speil! Hvor har du kjøpt de? og hva er prisen? kan du skaffe flere? Siter NATS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nats Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 BUMPIBUMPIBUMPIBUMP! noen som vet om disse fra autospar duger? http://www.gir.no? eller gi meg direktelinker til andre speil, eller samme! takk Hei jeg har et par fk dtm speil og de får du adapter til polo,de kan du få kjøpt for en grei pris,gi bud Siter NATS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Har kjøpt de på realcar.se Kom på ca 1250,- til 1300,-kr Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 PLutselig kom det mange bra svar....kanskje dumt jeg bestillte nye speil idag da..hmmm, kanskje jeg får avbryte bestillingen?! Kom med prisforslag på speilene dere selger, så kslaj eg vurdere det;) poloclassic: Jeg hørte med realcar om de hadde speil til polo'n,men de hadde visst ikke adapterplater som passet?! hvordan fikk du til å bestille disse f1-speilene med adapterplater som passer til polo'n? har du noe artikkelnummer etc? takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Vwpol111466 Mirrorplates M3 Vw Polo Ii/iii 2f Tipo F Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg