PerryZaphire Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 dynamo som stammer fra en 1.6GTD 2er golf... den skal vel lade mere amp enn originale dynamoen til 1.8 forgasser? Passer den rett på `? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Ampere står på, og sjekk om de ser like ut. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Ampere står på, og sjekk om de ser like ut. oki dok :) den står hos huggern hehe.. Er ute etter en som drar litt mere amp en den originale... :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 orginale er vel på 65a? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skamkløpt Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Golf II ble levert med diverse dynamoer, bosch eller motorola, 55, 65 eller 90 A Både Bosch og Motorola leverte de to minste, mens den 90A var kun Bosch Siter 99 BMW 528ia 88 VW Golf 1.6 Til salgs 83 VW Golf GTi Til salgs 83 VW Golf 1.5 Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Ble 90A levert til Golf? Har hørt at den satt på Transporter, jeg. Jeje.. Uansett, om du skal ha en overhalt dynamo, så må du beholde størrelsen, da du ikke vil få pant for den gamle om du skal øke størrelsen. Skal du kjøpe på høggern får du jo selvfølgelig ikke pant uansett. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Foreslår at du avventer til du kommer over en 90A. Ingen vits å betale for å bytte fra 55 til 65. Jeg gikk fra 90A til 65A og merket ikke så veldig mye til det...men fikk med en ny 90A med 16v'en:D Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.