Gå til innhold

Siste nytt fra lovlig Streetmeet/crusing i Grenland.

Ranger emnet


Bead-lock

Anbefalte innlegg

Det er da pratet mere med politiet, de er åpne for å lage til slure område og er meget motivert til å få til ett skikkelig opplegg.

 

Å de er nå innformert om hva som kan komme, kan skje, eller kommer til å skje... så de ikke kan si i ettertid at vi dre med feil innfo.

 

De lover å se litt gjennom fingrene med småting, MEN folk som kommer med påslåtte neonlys, farlige konstuksjoner, igiotkappa fjærer eller andre ting som folk VET HELT SIKKERT er ULOVLIG vil blimøtt med vanlige bøter og i værste fall inndragning av førerkort...

 

Så regelen er ..... oppfører folket seg, så oppfører politiet seg....

 

Nye samtaler med polti vil skje til uka.

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres veldig bra ut... Er det satt noen dato??

Bare håpe alle klarer å oppføre og rydde etter seg... Hadde vært greit om dette er noe vi kunne fått til flere ganger. Får jo ikke akkurat mye postiv omtale i media, men kanskje på tide vi prøver å endre på dette...

 

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere funnet et sted for treffet?

 

Kappa fjærer - Ulovlig og bør fortsatt være ulovlig.

Neonlys - på streetmeet så ser jeg ikke grunnen til at dette skal være ulovlig, men er det sånn så er det sånn, hehe..

 

Vi må møte politi på halveien hvis vi vil at de skal møte oss.

 

Hvordan blir dette slureområdet? blir det å stå stille eller å få beveget litt på bilen i f.eks donuts?

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da pratet mere med politiet, de er åpne for å lage til slure område og er meget motivert til å få til ett skikkelig opplegg.

 

Å de er nå innformert om hva som kan komme, kan skje, eller kommer til å skje... så de ikke kan si i ettertid at vi dre med feil innfo.

 

De lover å se litt gjennom fingrene med småting, MEN folk som kommer med påslåtte neonlys, farlige konstuksjoner, igiotkappa fjærer eller andre ting som folk VET HELT SIKKERT er ULOVLIG vil blimøtt med vanlige bøter og i værste fall inndragning av førerkort...

 

Så regelen er ..... oppfører folket seg, så oppfører politiet seg....

 

Nye samtaler med polti vil skje til uka.

jah!! sett for meg dette skje med politiet i bergen..... :rolleyes:

 

da satser jeg heller på å få igang et streetmeet på månen!

 

 

men dere i oslo, lykke til da :)

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det viktigste er vel kanskje, hvordan stiller de seg til trimming.. ? her er det jo ikke bare snakk om tilsnakk eller visning, men kanksje bøter i 100.000krs klassen.. greit å vite hvor ivrige de er på slikt..

 

hvis neonlys blir bøter så er jeg redd de fingrene blir holdt relativt tett sammen, slik at det ikke er mye å se imellom..

 

men uansett ett bra tiltak :D

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du med trimma motor, digre hjul, neon, vinger, kappafjærer, prøveskilt eller annet du VET er litt på kanten, så er vel det bileiers problem... ikke sant?

 

Å ja, dette er ett natt til første mai crusing/streetmeet,

 

men noen av oss kommer vel til å være på gardemoen, for der er det lisenskjøring og første stevne i norgeskuppen.

 

men denne tråden oppdaterer jeg så fort vi vet mere. :)

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår