viper Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Fint oppmøte, men politiet hadde tydeligvis fått tak i info om dette, og stilte sterkt med 3-4 uniformerte biler og en sivilbil. Kolonne oppover dalen. En ca. 20 biler. Lambo kitcar, med 100 hesters opel motor :rolleyes: Altså. Hva som her skjedd her, vet jeg ikke. Men etter det jeg kan bedømme, virker det som om renault eieren har lyst på en BMW :rolleyes: Hjelp. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Tøffe bilder!! Men den lambon,var det ikke mer en 100 hk?hvilken type motor?hørtes den ut som en lambo? notin Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Mye på prøveskilter.....Og kjipt at en får russen med på kjøpet beer Den Renaulten med BMW nyrer og lykter....jeg sier ikke høyt hva jeg synes om den :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 hørtes den ut som en lambo? notin lol Øh... 100 hk og høres ut som en Lambho, mhm, det er sannsynlig det notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Tøffe bilder!! Men den lambon,var det ikke mer en 100 hk?hvilken type motor?hørtes den ut som en lambo? notin LES i posten, så ser du, lille venn. :P Quote: "Lambo kitcar, med 100 hesters opel motor " Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 En Renault Clio tror jeg :rolleyes: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Ser mer ut som en Opel Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Drit i bilene, vis oss dame bildene da... ;) P.s. Noen som vet hvem som eier bilen til venstre med grønt på, og hva slags bil det er? Opel Kadett ? Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 synes det nesten ligner på en Toyota Tercel jeg. Men har ingen aning... Edit: Er vel litt for rund i kantene til å være en Tercel. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keykey Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 det er en opel kadett E stv noen luringer som eier den... ikke heilt sikker på hvem men han ene i bilen heter torfinn tror jeg Siter KeYKeY --------------------------- Peugeot 505sr (sport racing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Det er en opel kadett stasjonsvogn, de fleste karosseridelene er byttet om til gsi deler, tror motoren også er fra en gsi. Sideskjørtene er kortet inn fra en ford rs (ettelerannet), Det vet jeg, for det er jeg som har sotet vinduene på den... Clioen som ble foreslått, den er min... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 [/img] Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 herregud... veit folk vil ha bmw... men at de satser så jævlig får meg bare til å bli ekkel =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Ikke særlig pent nei. Måtte se 2 ganger før jeg trodde det jeg så. Ille nok med lyktene, men når man trør på grillen og :rolleyes: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 HVA?? et så stort treff på Evje.. også ser jeg ikke fettern min der? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg