p10turbo Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Som sagt er det noen som vet hvor man får fyllt nos gass i akershus område til en noenlunde grei pris? Jeg vet sverre khar fyller men han skal ha 700+ og da må jeg hente flasken dagen etter, noe som er uaktuelt. Aga fyller ikke mens BE4YOU er dyr vis du skal fylle på en flaske som ikke er levert fra dem. Har noen ett forslag??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Ingen som vet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 blir vel fort vanskelig om du skal ha den samme dagen! Det blir levert ny type av den gasse,. som må renne over i flaska, og det tar visst noen timer! Hadde NOS i golfen jeg hadde, og gikk på TC MOTOR i kr.sand, og betalte 294,- for en 2kg flaske og det inkl avgifter og arb!! Svein Nos i primeraen?? Bilder?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 er bare å leie en stor flaske fra aga,fyll over selv.koster 1200,- for gassen,3 fyllinger av 15kg flaske.5 kr i dagsleie hos aga for flasken. Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg