Gå til innhold

Gatebil filmen nedtur

Ranger emnet


PeteR33

Anbefalte innlegg

Hvem faen gidder å betale penger for å se "vanlige biler" putre rundt på banen da. ? Det er jo værstingene og de som kjører på en måte som gjør seg bemerket, som er gromt å se på.

 

Uansett hvordan den filmen hadde vært så ville noen av dere ha sutra like fælt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvem faen gidder å betale penger for å se "vanlige biler" putre rundt på banen da. ? Det er jo værstingene og de som kjører på en måte som gjør seg bemerket, som er gromt å se på.

 

Uansett hvordan den filmen hadde vært så ville noen av dere ha sutra like fælt !

 

Hvis noen er redde for å kaste bort pengene på dårlig produksjon, så er det bare å hente den ned fra nettet. Den har allerede begynt runden på diverse torrent sider og FTP'r.

 

(nei, ikke spør meg hvor du kan finne den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig med at filmen er mindre bra..

får liksom ikke samme "feelingen" som man får av de eldre filmene.

jeg vil også se litt andre biler som privatpersoner har sliti med selv

og fått til skikkelig grom, og at man går litt inn på det. litt intervjuer osv..

 

MEN.. greit nok.. film er film.. jeg drar på gatebil uansett =) så veit jeg hvordan det var der når jeg ser filmen 6 måneder seinere =)

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble skuffet at de ikke viste noen av dragene jeg hadde over sletta der hehehe.. svei av over 15k i driftsutgifter den helga så fikk jeg ikke se et sek av det grrr hehe

 

men de fokuserte mest på biler de hadde "in board" filming fra. synes det ble allt for mye rotete klipping.. hele filmen er klippet som en lang "trailer"

 

men det skal jo sies at S1 leif "audi sentrum" har kjøpt opp det meste av gatebil A/S, ikke rart vi ser mye av han der hehehe

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen er redde for å kaste bort pengene på dårlig produksjon, så er det bare å hente den ned fra nettet. Den har allerede begynt runden på diverse torrent sider og FTP'r.

 

(nei, ikke spør meg hvor du kan finne den)

 

nej nå har du missforstått.

jeg har allerede kjøpt den jeg.

 

Men jeg hadde ikke giddi å kjøpt den hvis det bare var sletene volvo/opel og noen cossier og andre "vanlige biler"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg lillegud.

 

Men en ting da hvorfor i helvete skal dem filme alle disse fjortis jentene og de mest blostygge damene hele tida , det kan dem bruke tape på men og filme litt mer av bilene som er morsomt nei det gidder dem ikke.

Volvo 240 b23e

har kjøpt 740 tic motor som skal inn

 

volvo 245(høgger)

Volvo 245(høgger)

Mercedes 230 te (høgger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg lillegud.

 

Men en ting da hvorfor i helvete skal dem filme alle disse fjortis jentene og de mest blostygge damene hele tida , det kan dem bruke tape på men og filme litt mer av bilene som er morsomt nei det gidder dem ikke.

 

akkurat det med blodstygge damer er jeg enig i! er jo en del bra damer, men du verden så mange druler som er på film... hvis druler er et ukjent ord for deg, vil det si halvfeite, mindre pene damer notin

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble skuffet at de ikke viste noen av dragene jeg hadde over sletta der hehehe.. svei av over 15k i driftsutgifter den helga så fikk jeg ikke se et sek av det grrr hehe

 

men de fokuserte mest på biler de hadde "in board" filming fra. synes det ble allt for mye rotete klipping.. hele filmen er klippet som en lang "trailer"

 

men det skal jo sies at S1 leif "audi sentrum" har kjøpt opp det meste av gatebil A/S, ikke rart vi ser mye av han der hehehe

 

 

De fikk med litt av sladdinga di i hvertfall:)

 

Fant det burnout greiene på ekstramaterialet nå, trodde det bare var reklame for spillet osm heter Burnout siden det stod rett under gran turismo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..ler meg ihjel når jeg leser starten av denne tråden...

 

Fantastisk notin

 

Tror jeg kommer til å lese de første innleggene par ganger daglig bare for å få trimmet magemusklene :roll:

 

Den dagen jeg må sitte og se en gatebilfilm/treff med bare vanlige biler som febrilsk prøver å få til litt blårøyk, og som hyler avgårde med de voldsomme 200 hestene...ja da begynner jeg heller å male garasjen 3 ganger i året...

 

Gleder meg til igjen å kjenne eimen av racefuel,svidd gummi og brente hamburgere, da er det Gatebil 2005 happyhappy

***Orji***

 

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke sett 2004 filmen enda.. men 2003 filmen derimot var elendig syns nå jeg.. altfor lite action som blei vist og altfor mye klipping.. klipping midt i sekvenser som kunne vært actionfylt.. så om 2004 filmen bærer enda mer preg av dette så trur jeg nok jeg lar være å handle den..Gatebil i seg sjøl er jo rimelig fett.. sjøl om det til tider blir litt vel mye fjortissfyll.. men jeg skulle ønske at filmene gjenspeiler hva gatebil er.. og det syns jeg faktisk ikke 03 filmen gjorde..

så et spørsmål.. er det like mye teit innimellom på 04 som på 03 filmen? slik Glenn Rodney på treningstudio med teite silikondamer? det var faktisk noe av det kjipeste på hele 03 filmen. syns jeg da..

 

men THUMS UP til gatebilfolka.. gatebil i seg sjøl er bra som bare det for bilmiljøet i norge.. og dem fortjener creds for det dem holder på med.. jeg liker bare ikke filmene

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår