Gå til innhold

Gatebil filmen nedtur

Ranger emnet


PeteR33

Anbefalte innlegg

RANT ON

 

Fikk den idag filmen idag. Utrolig skuffa egentlig... Kan ikke sammenlignes

med tidligere års filming...

 

* MASSSSE fokus på "værstingbilene", og ingenting på vi som har de

mere vanlige bilene.

* Sinnsykt stressende filming og dårlig klipping, nesten som de har hatt lite

med materiel å jobbe med.

* Utrolig kort?!?! Følte filmen var over før den starta.

* Bonusmaterialet som de skrøyt sånn på coveret? Sovemiddel.

* Breisladden? Slakta til en liten sekvens.

* Kollisjonene som skjedde? Ikke noe dette er vist.. Ikke en gang bilene etter

at det skjedde...

* Ikke ZOOM max hva kameraet tåler på bilen. Er begrensa hvor mange

ganger det er moro å se på et bakhjul eller dør gjennom breisladden.

* Hva skjedde med slutten av September treffet? Var jo sinnsykt mye burning.

Dette har blitt redusert til "bonusmateriel" og liten sekvens på 10min. Dette

UTEN å en gang få med seg alle bilene som burna..

 

Er så ubeskrivelig deppa etter å ha sett den, Gatebil filmene har vært MYE

bedre enn dette.

 

Nei, detta har dere klart mye bedre før, tror jeg dropper å kjøpe den neste år

og heller ser på det som dukker opp på nettet. Mye av det er 100 ganger

mere underholdene enn det DVD mølet jeg fikk i posten idag.

 

My two cents anyways...

 

RANT OFF

 

Er vel like greit å dra på seg flamesuiten med en gang, men det kan da umulig bare meg som sitter igjen med "var dette alt???"

Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pudding.. håpwer du ser dette og tenker igjen på min ide om en gratis "Webonly" Gatebil film :D

 

men tilbake til topic..

jeg er fakrisk glad jeg ikke har brukt penger på det .. jeg så 2003 filmen .. det var direkte patetisk..

og det høres ikke så spenende ut det du beskriver der ..

men hvor lang ER filmen?

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et virus som sprer seg.......her på forumet? Alltid faen meg noen som må rakke ned på ting!! Gatebil har gjort mer for denne kulturen her i norge enn noe annet man kan sammenligne med!!! Filmen i fjor var så sinnsykt bra, gledet meg så sinnsykt til våler etter og ha sett den, og i år var den jo bare enda bedre! For lite materiell, dårlig tid, dårlig klipt? Du har virkelig ikke peiling........Hold eder å galle for deg selv å la oss glede oss til våler som er rett rundt hjørne. batman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et virus som sprer seg.......her på forumet? Alltid faen meg noen som må rakke ned på ting!! Gatebil har gjort mer for denne kulturen her i norge enn noe annet man kan sammenligne med!!! Filmen i fjor var så sinnsykt bra, gledet meg så sinnsykt til våler etter og ha sett den, og i år var den jo bare enda bedre! For lite materiell, dårlig tid, dårlig klipt? Du har virkelig ikke peiling........Hold eder å galle for deg selv å la oss glede oss til våler som er rett rundt hjørne. batman

 

 

Det er ikke å rakke ned på ting.Det er å gi kritikk, som finnes i mange former.Noen gir god kritikk, andre gir dårlig kritikk, fordi folk har forskjellige oppfatninger og meninger.Slik er livet, lær å lev med det, og ta heller det til etterretning at noen liker ditt, andre datt!

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tilbake til spørsmålet.Hva var usakeligt med trådstarters innlegg?

 

Har du sett filmen? Minimalt med innsikt om film produksjon? Hans vurdering stemmer ikke overens med det som vises. Han må jo ha sett en annen film, eller kanskje han spolte imens han så på uten å merke det? Noe merkelig må det være. sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett filmen? Minimalt med innsikt om film produksjon? Hans vurdering stemmer ikke overens med det som vises. Han må jo ha sett en annen film, eller kanskje han spolte imens han så på uten å merke det? Noe merkelig må det være. sombrero

 

Nå er det jo faktisk DU som er usaklig her, siden du insinuerer at han overhodet ikke engang har sett Gatebil filmen. :) Jeg synes kritikken hans virket helt relevant og saklig, uten at jeg har sett filmen. Han nevner jo punktvis hva han synes var dårlig med filmen.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med dr_s, han gir faktisk saklig kritikk, uten at eg har sett filmen.

 

uansett kritikk av filmen, så e det jo ikkje kritikk av gatebil-arrangementene, som det kan virke som fridjow mener. han sier jo bare at han savner ting fra gatebil-treffene..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg skrev i Mediaforumet :

 

ble skuffa jeg også.... som du sier Fakeworth alt for mye av de store gutta, og for lite av de vanlige folka... er begrensa hvor morro det er å sitte å se på runde på runde med de sykeste bilene... syns det hadde vært bedre om de hadde vist det mangefoldet som faktisk er på Gatebil.. gatebil har blitt "værstingbil"..

syns også det var for lite interjuver/drittpreik med vanlige folk..som feks. Terje med pølsa i kjeften på fjorårets film osv :D

var vel heller ikke de store endringene på filminga.. syns faktisk jeg har bedre bilder av breisladden, og jeg satt midt i svingen... når de filmer så nærme, ser man liksom ikke så mye..syns faktisk jeg har bedre bilder av breisladden selv, og jeg er ikke flik til å filme..men man ser jo bilene bedre når man står oppe ved skilta.. breisladden syns jeg også var unødvendig kort.. men men.. så ikke på klokka, men syns filmen var over før den hadde starta... og all burninga i september var lagt som bonus, her var det jo heller ikke store mangefoldet.. bonus delen var vel ikke noe å rope hurra for...

ellers grei film, men fjorårets var bedre...

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et virus som sprer seg.......her på forumet? Alltid faen meg noen som må rakke ned på ting!! Gatebil har gjort mer for denne kulturen her i norge enn noe annet man kan sammenligne med!!! Filmen i fjor var så sinnsykt bra, gledet meg så sinnsykt til våler etter og ha sett den, og i år var den jo bare enda bedre! For lite materiell, dårlig tid, dårlig klipt? Du har virkelig ikke peiling........Hold eder å galle for deg selv å la oss glede oss til våler som er rett rundt hjørne. batman

 

ohoi.. her var det mye "eder å galle".. :rolleyes:

 

Anyways, jeg kritisere IKKE Gatebil konseptet, kun filmen anno 2004. Filmen

fra 2003 var bra, men den BESTE er 2002... Hvorfor? Jo, mye fokus på

normale gatebiler og ikke dedikert en film for å vise frem et par værstingbiler.

Personlig mener jeg filmen kunne vært mye mere underholdene med mere fokus

på "oss".. og "oss" mener jeg vanlig deltager på Gatebil. Er jo forsåvidt en av

grunnene til at en kjøper filmen eller hur? Få et glimt av skuta i pent sladd ut

av slakteren feks.?

Og hvor er noen korte innslag fra bilklubbene som stilte opp?

 

GATEBIL som konsept er HELT genialt og synes de gjør en helt utrolig bra

jobb. :) Kritisere ikke Gatebil, bare filmen..

 

For lite materiell, dårlig tid, dårlig klipt? Du har virkelig ikke peiling

Neihei... Så du synes kameraposisjonen feks. under breisladden var bra.

Se filmen en gang til og vær litt nøytral når du vurdere sekvensene så kanskje

du ser hva jeg mener.

Ta feks. en helt enkel sekvens som Bresladden fra September... Hvorfor har

dem ikke filmet alt sammen Start, Kvalik, og Finale? Mener ALLE bilene, veldig

stykket opp og fokus på et par biler. Denne kan feks. danne grunnlag til mitt

standpunkt med lite materiell.

 

Fortell meg hvorfor du mener jeg ikke har peil. Gjerne med å referer til en

representativ sekvens DU synes var utrolig bra så kan vi alle vurdere.

 

Anyways, kunne vært litt mere nøytral i mine kommentarer på slutten.

Kjøp gjerne filmen men husk å kjøp 2002 filmen samtidig så vil du se hva jeg

mener med at 2004 ikke er noe å rope etter. OG(!!) 2004 filmen er på ingen

måte representativ for hvor MORO det er på Gatebil, møt opp i 2005 og FØL

hvor moro dette er.. :)

 

PS. Grunnen til å gi kritikk er slik at "Gatebil A/S" kan vurdere å bruke denne

kritikken til å gjøre 2005 filmen til "the best ever".

Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes hvertfall det det var litt mye fokus på værstingbilen og sladding... time på time med blårøyk blir litt mye for meg, kunne gjerne sett mer fra utstillinga og virkelig banekjøring!

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRidjow jobber jo for Gatebil :rolleyes:

Jeg er av en oppfattning at dette Gatebil prosjektet har gått TIL HODET på enkelte. Sikkert morro for Jocke kvarnström med venner og flise runde på runde rundt banen,for så og ta helikopteret ned til en butikk for og hente deler,når noe går galt.(satt på spissen)

Detter er IKKE gatebil som jeg og mine venner relaterer til.Vi har begrensete midler til alt,men det er jo MERE gatebil enn noe annet vi kjører i.

Selvlagd,selv påkostet etc...

 

Nå må ikke du (fridjow) ta dette personlig :)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår