Gå til innhold

Kapping i hattehylle

Ranger emnet


C0bra

Anbefalte innlegg

Har en 91modell BMW 520i. Denne har stålvegg bak baksetet og stål under hattehylla.

 

Det jeg lurte på var om jeg vil svekke bilen hvis jeg kapper ut deler av stålet i hattehylla?

 

Tenkte å kappe ut 2hull på ca 35*35cm, disse vil da være plassert slik at det er stål mellom i midten.. Jeg skal også fikle litt med noe glassfiber, så dette vil kansje være med å stive av litt?

 

Vil dette svekke bilens egenskaper eller er det bare cut'n paste?

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

 

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell egentlig ikke lov å kappe i stålplata i hattehylla da denne ligger under kategorien "bærende karosseri".

Gjorde dette på en Scorpio tidligere og ble stoppet i teknisk...Tror du faan ikke de sjekket dette å da, og det var tydeligvis _ikke_ lov å kutte i hattehylla på biler som har stålplate der... damndamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell egentlig ikke lov å kappe i stålplata i hattehylla da denne ligger under kategorien "bærende karosseri".

Gjorde dette på en Scorpio tidligere og ble stoppet i teknisk...Tror du faan ikke de sjekket dette å da, og det var tydeligvis _ikke_ lov å kutte i hattehylla på biler som har stålplate der... damndamn

 

Faen da, hadde en litt kul ide med anlegget...

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

 

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen tynne metallgreier under mi hattehylle. Den er ikke heldekkende, men har mange små og store sirkelformede og firkantede utskjæringer. Kan jeg fjerne større deler av den? Jeg kan virkelig ikke fatte at den der går under "bærende karroseri".

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet av erfaring at b-ascona begynner å ta inn vann rundt bakruta om man kapper hull i hattylla. Blir svai i den :O

 

 

Ja, faen noen sier de er bullcrap, men jeg tok ihverfall inn vann!

Og så skal jeg til å lage bassreflekshull, mon tro hvordan det blir da doh

har tenkt på å forsterke min, men visst jeg bruker godt med stoff på pakningen skulle nå det vel bli tett?

Hva har du gjort?

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår