Gå til innhold

Ny Her..!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Takker :)

 

Frem til midten/slutten av Juli ferierer vi i Nord-Norge, deretter skal vi bosette oss i Porsgrunn.

Når er det action på rudskogen? Er det drag eller bare treff?

 

Jada, en liten hvisp up front hadde ikke vært så teit. Vi får se hva som skjer!

 

:)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Olds!

 

Takker for velkomsten, og det blir nok første gangen vi bosetter oss der i området. Har faktisk bare vært i Porsgrunn en eneste gang, og det var for noen år siden da jeg var med en kompis å henta en 1965 Impala som han kjøpte der.

Vi er veldig spente på hvordan det er der og ser frem til det å bli kjent i området.

Det neste jeg skulle spørre om her var faktisk om det er Amcar klubb i Porsgrunn/Skien, og det skjønner jeg jo nå at det er. Supert!!!

Hvordan er Amcar miljøet der da, er det brukbart med biler, og er folk litt engasjert?

 

Hva slags olds har du forresten?

 

:)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amcar miljøet i Grenland har tatt seg kraftig opp de sisste åra,ACC Grenland ble startet for ca.3 år siden og vi passerer snart 100 medlemer,det blir arrangert medlems møte sisste onsdagen i vær mnd.og da ligger vi på et oppmøte på ca.50 stk i tillegg så er det kaffeslabberas 1 gang i uken på forsjellige steder hele sesongen med avsluttende crusing.Klubben er ikke tilsluttet noen organisasjon pr.i dag.Medlemskapet koster 150 kr/år dette dekker klubbinfo som blir sendt en gang i mnd.leie av lokale og overskuddet kommer medl.til gode med en fest eller liknende så her er det ikke en klubb som skal ha en stor og feit klubbkasse :D En del av medlemmene er gamle ringrever som har drevet med amcar siden slutten av 60 tallet.

Selv er jeg oppfostret på amcar siden min far var en av de gamle som var med på 60-70 tallet men jeg må bryte sammen å tilstå at Olds'n er min første amcar byttet i fjord mot en gamel Suzuki GSX-R,det er vel først og fremst Harley som er min greie.:cool:

 

Vestfold ligger jo som kjent nærme og der er miljøet også ganske stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel ikke se bort i fra at vi treffes en gang. Er i Porsgrunn/Skien traktene i ny & ne.

 

Er oxo medlem av "kaffe-klubben" Spinning Wheels car club of Norway: http://drive.to/swn

 

Vi er bare en venne-venners-gjeng som ikke arr. noe treff, men bare ønsker å ha et navn.

:)

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ChevyKen

Hei Olds!

 

Takker for velkomsten, og det blir nok første gangen vi bosetter oss der i området. Har faktisk bare vært i Porsgrunn en eneste gang, og det var for noen år siden da jeg var med en kompis å henta en 1965 Impala som han kjøpte der.

Vi er veldig spente på hvordan det er der og ser frem til det å bli kjent i området.

Det neste jeg skulle spørre om her var faktisk om det er Amcar klubb i Porsgrunn/Skien, og det skjønner jeg jo nå at det er. Supert!!!

Hvordan er Amcar miljøet der da, er det brukbart med biler, og er folk litt engasjert?

 

Hva slags olds har du forresten?

 

:)

Ken

 

Knall bra miljø der ja.

 

Har mange bekente der og er stadig i de trakter.

Er fra Vestfold men bor i Oslo så er nesten hver helg om sommeren i Tønsberg.

 

Ses sikkert i min lille brune

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

møtes på storgata i Larvik (parkeringsplassen ved siden av jernbanen) klokken 1900 hver onsdag... har riktignok kun vært med en gang. Det er sånn passe halvorganisert og avslappet, men noen ganger legger de inn en kjøretur f.eks til Stavern.

Åpent for amcar og amerikansk mc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut dette folkens! Ser virkelig frem til å møte de av dere som måtte være på de trakter. Så, hvis dere ser meg er det bare å tute, vinke eller hva som helst :D

 

Vel, Camaroen er nå på tur! Den ble shippet Fredag, så nå er det ca. en måned til den er i Norge.

Her er de siste bildene tatt av Camaroen på amerikansk jord, under opplastingen:

 

irocship1.jpg

 

irocship4.jpg

 

irocship11.jpg

 

irocship15.jpg

 

Her er noen flere:

Pic 1

Pic 2

Pic 3

Pic 4

Pic 5

Pic 6

Pic 7

Pic 8

 

:)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår