Gå til innhold

Ny Her..!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heisann folkens! :)

 

Liten update her! Desverre er nok ikke bilen og resten av sakene her enda. En amerikansk toller fikk det for seg at han ikke likte stemplet som truck'ern hadde satt på et av papirene. Det medførte selvsagt at alt av papirer måtte gjøres om igjen - som igjen førte til en forsinkelse på en måned!! Så, først i går ble kontaineren shippet fra N.Y., med beregnet ankomst om 2-3 uker.

Vi kommer ned til porsgrunn første helga i August, altså om ca. 2 uker.

En tur på "stripa" kan vi godt ta når bilen er ankommet :)

 

Skal holde dere oppdatert på hvordan det går etterhvert. Hvis noen av dere lokale ser meg dure rundt, så må dere gjerne gi meg et vink eller stoppe for en prat!

 

:)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ChevyKen

Heisann folkens! :)

 

Liten update her! Desverre er nok ikke bilen og resten av sakene her enda. En amerikansk toller fikk det for seg at han ikke likte stemplet som truck'ern hadde satt på et av papirene. Det medførte selvsagt at alt av papirer måtte gjøres om igjen - som igjen førte til en forsinkelse på en måned!! Så, først i går ble kontaineren shippet fra N.Y., med beregnet ankomst om 2-3 uker.

Vi kommer ned til porsgrunn første helga i August, altså om ca. 2 uker.

En tur på "stripa" kan vi godt ta når bilen er ankommet :)

 

Skal holde dere oppdatert på hvordan det går etterhvert. Hvis noen av dere lokale ser meg dure rundt, så må dere gjerne gi meg et vink eller stoppe for en prat!

 

:)

Ken

 

Blir helt målløs av sånt jo!

Skikkelig kjipt det der.

Vente enda lengere? UHGG! Kan jo snart sette på kjetting du da. :D

Jada, vi skal da få stoppa deg på et vis når vi ser deg :D

Og for øyeblikket er ikke kjærra mi kjørbar, den trenger en skikkelig overhaling etter kjøring på Rudskogen.

Bakakselen lekker (nesten) som en sil i ytre lagerene, så all innmat i den må byttes! DOH :rolleyes:

Så da blir det endelig sperre. (på tide!!) :)

 

Lykke til med ventetida, og håper du ikke flyr helt på veggen.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det suger at jeg ikke har fått bilen! Vi har jo hatt DEN kanon-sommern her nord så jeg skulle så gjerne ha hatt cab'en.

Er jo ikke så mye man kan gjøre med det heller når andre sitter med hendene på alt man eier...

 

Ikke bra å høre at du har fått problemer med bilen. Det er ufattelig irriterende når bilen konker ut midt i sesongen.

 

:)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er her igjen med det siste på min front!

Har omsider kommet oss til Porsgrunn nå, men er fremdeles billøs! :mad: Jeg håper at bilen etc. kommer denne eller neste uke, men gidder ikke få opp forhåpningene før jeg får telefon om at den er i anmarsj.

Ellers liker vi oss godt i porsgrunn etter et par dager her, men det suger å må gå alle plasser - særlig med alt som vi trenger i leiligheten nå i begynnelsen. Men men, det blir bedre!

 

Skal la høre fra meg når bilen dukker opp!

 

:)

Ken

 

PS! Mye fine biler å se her allerede etter bare 2 dager i by'n - så dette ser lovende ut!!!

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til byen da.. Bor ikke mange mila unna (les Langesund)... Får si ifra når kjerra kommer da, må være med en tur... Flytter snart til Oslo oxo, å da blir det mest sannsynlig 5 år uten bil :(

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ChevyKen

Så kom dagen da!!

I går (fredag) kom kontainern og hele pakka. Så nå har jeg fått tatt jomfruturen i Porsgrunns gater!

 

:D :D :D :D

Ken

 

 

Var jo ikke for tidlig...:) Planer om å ta den med deg på Gatebil treffet på rudskogen?? Om ikke for å kjøre ,så iallefalll som utstillingsobjekt? Du må da ha den fineste 3gen Camaroen i Norge... Jeg bare MÅ se den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår