Gå til innhold

Endelig Golf!

Ranger emnet


Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

Da har jeg etter laaaaaaang tids ønsketenking fått meg en golf! Det er en 83 modell, original motor aner jeg ikke, men den er godkjent ombygd til 1.8 gti. Kjøpte den for 500kr + pant hos en kamerat. Bilen har gått 66500km, det merkes godt at den ikke har vært mye brukt, veldig tight og god i styring og bremser, har tydeligvis stått i garasje mye og, er fint lite rust på den.

 

Så til problemene.... Den ser for jævlig ut. Har visst vært gamle folk som har eid den, det er x antall småbulker på karossen. Lakken er bare sorgen (Bryr meg fint lite, den skal bli gul! notin ) Det er Gti framstoler (deeeeilige å sitte i) men de må trekkes om. Satser på delskin med skotskrutet tøy i midten. Motoren har frøset i løpet av vintern, så den går ikke rett på en flekk, tror den går på 3 sylindrer, høres ut som en trimma gressklipper i følge en kompis av meg:D Tror egentlig det enkleste og billigste blir å sette i ny motor. Bilen blir oldschool stil, lav med små og fete felger:)

 

Hvis noen har en orignal duckbill leppe, så kjøper jeg gjerne! Har kamei baklukespoiler hvis noen vil bytte\kjøpe:) (den i øverkant av bakluka)

 

Bilder kommer forhåpentligvis i løpet av dagen. YESS! JEG HAR GOLF! WEEEEE!!

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilder kommer visst i morgen, en kompis av meg som har kamera, og han er borte til i morgen... Er duckbill på denne Sciroccoen.. airnwater.jpg

 

Her er golf med duckbill

3435462%3B23232%7Ffp47%3Dot%3E2333%3D87%3A%3D864%3DXROQDF%3E23237%3B6%3C3%3A484ot1lsi

Dette er visst en Kamei duckbill:104.jpg

Den finnes i mange størrelser som jeg har sett, tror dette er original:

043.jpg

 

Jeg er interressert uansett:)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah, da lærte man noe nytt i dag og. Bilder kommer nok desverre ikke før i løpet av eller etter helga, kompisen min havna på fylla, og er ikke i kjørbar stand før godt ut på kvelden, og da er jeg 8 mil unna min kjære golf:( Skjer nok ikke så mye stort før til sommern, da går jeg opp i lønn, har da ca 12k i måneden bare til bil:D Vurderer g60, men den får man vel ikke godkjent... Hadde vært litt stilig med g40 og:D Det må da være uvanlig i einser?

 

Laaars: jeg er interressert i leppa uansett jeg:)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er leppa...

DSC03343.jpg

 

En liten skade på høyre side...

DSC03344.jpg

 

Denne leppa ser etter min mening best ut :)

Men jeg så den koster 123,- på Veng :rolleyes:

Så det blir lite lønnsomt for begge parter å kjøpe / selge.

Like greit å kjøpe den på Veng da, da er den jo ny i tillegg, og ikke noe ser så bra ut som kliss nye plastikkdetaljer!!! :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svir nok ikke så mye gummi nei:D Hvis dere ser etter, så er det en liten oljedam under der luftfilterboksen sitter... Jeg kjørte ca 800 meter med den, og etterpå rant det olje ut av luftfilteret:D Men det bryr meg ikke så mye.. Skal ta ut motorn og se hvor ille det er, men skal uansett hive i en ny motor, det kommer å ta laaang tid å få den som står i i orden igjen. Kan jo bruke den i et senere prosjekt:) Trodde ikke jeg noen gang ville få motorn som står i i gang, så var jo litt artig at den i det hele tatt starta... Tror bare det er pakningene som er døde, motorn har jo tross alt frosset..

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det er ren olje?

Min spytta bensin ut av forgasseren, og dette var en bensin/olje mikstur. Jeg så også at det stod stikkflammer opp av forgasseren, noe som er litt uheldig når det flyter bensin rundt i luftfilterboksen. Det gjorde det heldigvis ikke da.

Tar fyr fort, hehe.

 

Men det virker som du har store planer så det er vel ikke noe å bry seg om enda. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår