licorice84 Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 er det noen som har oversikt/bilder/info over de forskjellige utgavene av 1.8/GTI-motorene? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Beklager OT, men var det du som kjøpte denne Golf II GTI 8V av en som heter Kim Wullum i Sør-Trøndelag? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 det stemmer. hur så? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Okei. Det er kameraten min skjønner du. Jeg tengte egentlig å kjøpe den Golfen din før deg, men hadde ikke penger der og da. Så en dag jeg skulle snakke med ham angående Golf'en var den solgt. Så jeg kjøpte meg en annen en å byggde opp selv. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 ahaa! ja, er veldig fornøyd med den. det eneste jeg kunne sette finger'n på er at starteren var litt sliten så den måtte byttes :P blir spennende å se på EU-kontrollen om de legger merke til at den faktisk er ombygd eller om jeg må godkjenne den som GTI først :D <3 Golfen min <3 hehe Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Okei. Men den var jo nylakkert før du kjøpte den da. Så den er fin i lakken, han er jo som sagt lakkerer selv så dette kan han :) Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 http://www.doppel-wobber.de/ <-- på Motoren of kårs.. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Okei. Men den var jo nylakkert før du kjøpte den da. Så den er fin i lakken, han er jo som sagt lakkerer selv så dette kan han :) Mvh Tommen stemmer, den var hellakkert rett før jeg kjøpte den. veldig fin i lakken :) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 T0mmen: vet du forresten om det var Kim som bygde den om til GTI? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Nei, tror ikke det var han som bygde den om til GTI nei. Han hadde en Golf II som han hadde en Passat 1994 mod 1.9TID før denne, og den byggde han om selv. Men han bytta den mot den du har nå + mellomlegg om jeg husker rett fra han andre personen. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg