Gå til innhold

Mazda klubb i norge

Ranger emnet


Elanzer

Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Halla.

 

Nå må dere slappe av :)

 

Begynner å føle presset her, he-he..

 

mvh

 

Hei, hvorfor ikke gi etter? Så gir det en litt større betydning til mazdafun.com - logoen som mange kjører rundt med, i stedet for en side som sist ble oppdatert for ca. 3 år siden. :web

Vet ikke hvor mange som har kommet bort til meg og sagt "Hei, skal du ikke oppdatere den mazdafun-siden som du kjører rundt og reklamerer for?" :wonder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, vil også ha de merkene :D

 

forresten, jeg skal over til rudskogen nå i juli, drar vel, så jeg er der torsdag ettermiddag/kveld, så jeg ikke trenger å jukke meg inn i så jævlig mye kø :)

 

noen som skal henge på?

 

ang. mazdafunsiden, hvorfor ikke sleppe til noen som vil oppdatere litt info da frank? :)

 

ang. mazdaklubb... vi begynner å bli en god del mazdafarier da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

vel... mener at dette er rette tiden på året til å starte noe her, var nettop inne og så litt på den svenske mazda klubben (http://www.mazdaklubben.com), og må si at det ikke var alt for mange medlemmer.. men ting vil jo utvikle seg...

personligt så har eg desverre ikke kunskaper til å lage til og starte en slik side... tid har eg... men nytter ikke så alt for mye... hadde vært fint om noen kunne tatt tid til å vært med å arrangere noe skikkeleg... laget en fin side, med en del info, og en kalender med hva som skjer, og eit forum.... og en medlem side da... så vil jo ting skje....

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste rudskogen må vi reservere en 10-15 plasser for mazda på utstillingsområdet, slik at vi kan samles der. Så endel mazdaer der, men de sto relativt spredt! Er det noen som planlegger å dra på neste treff, slik at vi har noen tall å gå ut fra? -United we stand! ;-)

'93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude

'92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2

'02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool:

Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler

Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår