Gå til innhold

Mazda klubb i norge

Ranger emnet


Elanzer

Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes det foreløpig er greit å ha det her jeg... Ihvertfall til vi ser at det blir litt mer aktivitet og flere "medlemmer"... De fleste er jo innom her ganske mye, pluss at det er jo mye annen hjelp å få her inne også..

 

Andre

 

PS: Tenker ikke på de 10 kronene, men er litt kjedelig å jobbe endel med det, også blir det liksom ikke noe mer....

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det foreløpig er greit å ha det her jeg... Ihvertfall til vi ser at det blir litt mer aktivitet og flere "medlemmer"... De fleste er jo innom her ganske mye, pluss at det er jo mye annen hjelp å få her inne også..

 

Andre

 

PS: Tenker ikke på de 10 kronene, men er litt kjedelig å jobbe endel med det, også blir det liksom ikke noe mer....

 

Hei.

 

Tar tid å bygge opp ett bra forum. Jeg synes vi skal holde det her en stund fremover. Bilforumet.net fortjener støtten (Takk for ett kult forum), og vi er bare ikke mange nok til å drive ett eget forum (-jeg tenker ikke på spenn, men at det skal være endel personer der som kan svare, etc). I tilegg er det som AJ82 sa endel andre ting som er greit med bilforumet. Treff info, kjøp salg, hvor mye krøll det er med tyskerne, etc som er gøy å følge med på :)

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Tar tid å bygge opp ett bra forum. Jeg synes vi skal holde det her en stund fremover. Bilforumet.net fortjener støtten (Takk for ett kult forum), og vi er bare ikke mange nok til å drive ett eget forum (-jeg tenker ikke på spenn, men at det skal være endel personer der som kan svare, etc). I tilegg er det som AJ82 sa endel andre ting som er greit med bilforumet. Treff info, kjøp salg, hvor mye krøll det er med tyskerne, etc som er gøy å følge med på :)

 

mvh

 

Helt enig! Men hadde vert kult å fått til en Mazda klubb. Går jo an å begynne i det små og ser hvordan interessen er når det faktisk finnes en klubb.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om at noen av oss går sammen på Rudskogen til sommeren, og får snakket litt?

En ting som kunne gjøres, (høres for enkelt ut til å funke, men tror faktisk det hadde vært noe i det..) hadde vært å be en av utstillerne på rudskogen ha en bunke med visittkort liggende hvor det sto noe som;

-"er du en entusiastisk Mazda-eier?

gå inn på http://www.etellerannet.no og meld deg inn i (f.eks) Norsk Mazdaklubb!

Vær med å få igang et Mazda-miljø i Norge!""

'93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude

'92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2

'02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool:

Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler

Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg vi begynner å bli mange nok til at det går ann å starte en klubb da... pluss at vi får jo mere info om interressen på streetmeet da...

 

Noen som er flinke på nettsider??? kansje lage noe??

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

 

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår