Darkstar Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Noe nytt på klubbfronten? Noen som har gjort seg noen flere tanker rundt en eventuell klubb? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^^Viper^^ Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Jeg synes det må bli en klubb snart!det er jo så mange i norge med mazda!! Akkurat nå har ikke jeg noen, men det får jeg håpe ordner seg snart!! Har du en 323 gtr til sals, bør ikke ha gått over 160k!!, send pm t meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Kanskje vi skulle "kuppe" den som allerede finnes. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 er jo ikke værre en at en av oss hacker oss inn på mazdafun.com siden, og legger inn et standard forumprogram der :D frank legger sikkert ikke merke til det :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Mangen her som skal på Rudskogen? Blir kanskje en tur over fjellet på meg hvis været blir bra. Begynner på ferie den helgen! :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ochagenes Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Blir nok ein tur til rudskogen, men ikkje med mazda'en. Da den står i garasjen uten girkasse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 er jo ikke værre en at en av oss hacker oss inn på mazdafun.com siden, og legger inn et standard forumprogram der :D frank legger sikkert ikke merke til det :bump Halla. Nå må dere slappe av :) Begynner å føle presset her, he-he.. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Halla. Nå må dere slappe av :) Begynner å føle presset her, he-he.. mvh Hei, hvorfor ikke gi etter? Så gir det en litt større betydning til mazdafun.com - logoen som mange kjører rundt med, i stedet for en side som sist ble oppdatert for ca. 3 år siden. :web Vet ikke hvor mange som har kommet bort til meg og sagt "Hei, skal du ikke oppdatere den mazdafun-siden som du kjører rundt og reklamerer for?" :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Ja, Madafun er en kjent fenomen blant de fleste bilinteresserte. En oppdatering hadde gjort susen. :D Vil gjerne ha ett slikt Mazdafun merke jeg også ;) Hører liksom til på en GT-R det ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 ja, vil også ha de merkene :D forresten, jeg skal over til rudskogen nå i juli, drar vel, så jeg er der torsdag ettermiddag/kveld, så jeg ikke trenger å jukke meg inn i så jævlig mye kø :) noen som skal henge på? ang. mazdafunsiden, hvorfor ikke sleppe til noen som vil oppdatere litt info da frank? :) ang. mazdaklubb... vi begynner å bli en god del mazdafarier da... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 stemmer på å lage mazdafun siden til klubbside og forum en plass må vi jo begyne... :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 vel... mener at dette er rette tiden på året til å starte noe her, var nettop inne og så litt på den svenske mazda klubben (http://www.mazdaklubben.com), og må si at det ikke var alt for mange medlemmer.. men ting vil jo utvikle seg... personligt så har eg desverre ikke kunskaper til å lage til og starte en slik side... tid har eg... men nytter ikke så alt for mye... hadde vært fint om noen kunne tatt tid til å vært med å arrangere noe skikkeleg... laget en fin side, med en del info, og en kalender med hva som skjer, og eit forum.... og en medlem side da... så vil jo ting skje.... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SchancheRacing Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Neste rudskogen må vi reservere en 10-15 plasser for mazda på utstillingsområdet, slik at vi kan samles der. Så endel mazdaer der, men de sto relativt spredt! Er det noen som planlegger å dra på neste treff, slik at vi har noen tall å gå ut fra? -United we stand! ;-) Siter '93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude '92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2 '02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool: Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 min er nok desverre ikke klar til noen spesielle treff i år... men det forblir å se... stiller nok sterkere neste år ja :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Min skal være klar til Gatebil i september.... Håper den er rimelig strøken da! Skulle gjerne stått utstilt, er ihvertfall uaktuelt å parkere et sted og sove et annet... Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg