WireD Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 så langt i denne tråden er jeg oppe i 19 folk som vil ha mazdaklubb.... vi trenger flere!! :D forsøk å reklamere på biltreffene da vel :D få dem inn her, og registrere seg, og poste i denne tråden :) Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 så langt i denne tråden er jeg oppe i 19 folk som vil ha mazdaklubb....vi trenger flere!! :D forsøk å reklamere på biltreffene da vel :D få dem inn her, og registrere seg, og poste i denne tråden :) Øyvind Ja, bare å rekruterer så mange som mulig. Jo, flere jo bedre. happyhappy Må jo være flere eiere av gromme Mazdaer rundtom i det langstrakte landet vårt... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik_hoff Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 kommer fler vist man får opp et enkelt forum som er lett å finne og man får delt ut litt lapper til folk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 stian, det er jo detta ford-treffet om litt.... jeg tror jeg skal svinge innom en tur der og se om det er noen mazdafolk der, og opplyse dem litt om dette her :) skal du værra med ell? :) dere andre som skal på treff her og der, kan ikke dere ta en liten prat med mazdafolk dere ser da? og be dem regge seg her, så vi får sett hvor mange som er interesserte? Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 stian, det er jo detta ford-treffet om litt.... jeg tror jeg skal svinge innom en tur der og se om det er noen mazdafolk der, og opplyse dem litt om dette her :) skal du værra med ell? :) dere andre som skal på treff her og der, kan ikke dere ta en liten prat med mazdafolk dere ser da? og be dem regge seg her, så vi får sett hvor mange som er interesserte? Øyvind Ja, tenkte kanskje å ta turen innom ford/alle biler treffet på Ikea den 17. april hvis ikke det blir noe av turen til Motorfestivalen på Hellerudsletta i helgen. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 jepps. gi meg en mld når du har status da :) Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ochagenes Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Egen mazda klubb hadde vært rått. sjølvsagt er man med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik_hoff Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Håper noen kan ta seg av arbeidet med å sette opp en side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Selvfølgerlig er man med ja! Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Noe nytt på klubb fronten???? Noe som skal på Gatebil på Våler neste helg, eg skal være med noen eg kjenner nedover. De hadde en plass til overs! :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aikio Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Har tenkt endel på klubben jeg og i det siste... regner med jeg skal til våler uansett... men skal prøve å få fiksa bilen så den får vært med... Mazdafun: Ringer deg i løpet av helge å spør om de ventiltetningene jeg... Siter - 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter - 1974 Mazda 818 DeLuxe x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :( x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Skal ikke til Vålerbanen, men jeg skal til Rudskogen i Juli! Anyone mazda-fanetics else? Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 mest sansynlig skal jeg over da ja! :D vi kan jo plinges :) noen andre mazdafarier fra bergen som skal over da, så kan vi jo ta turen :) eller noen andre mazdafolk i det heletatt? Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Vært bra med en mazda-kolonne på en 15-20biler :) Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 mest sansynlig skal jeg over da ja! :D vi kan jo plinges :) noen andre mazdafarier fra bergen som skal over da, så kan vi jo ta turen :) eller noen andre mazdafolk i det heletatt? Øyvind Jeg lurer på å ta turen, men bilen er jo bare halvferdig, men den er jo kjørbar fordet. *S* Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg